کد مطلب: 

280577

دهقانی، نماینده مجلس: باید قیمت و نحوه محاسبه حجم بسته‌های اینترنتی شفاف باشد

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، گفت: وزارت ارتباطات باید نظارت دقیق و مناسبی در نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت همراه داشته باشد و نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت شفاف به مردم توضیح داده شود.
بسته اینترنت

به گزارش سیتنا، اله ویردی دهقانی درباره ضرورت شفاف‌سازی نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت همراه به خبرنگار خانه ملت، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید بر این موضوع نظارت دقیقی انجام دهد و نحوه محاسبه بسته‌های اینترنت شفاف به مردم توضیح داده شود.

نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قیمت اینترنت در کشور متناسب با کشور‌های پیرامون نیست البته کیفیت خدمات این حوزه نیز در سطح کشور‌های پیشرفته یا منطقه نیز نیست.

وی اضافه کرد: دولت، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و مخابرات باید نظارت کند، شرکت‌ها ضمن اینکه هزینه اینترنت و ایجاد زیرساخت‌ها را باید از مصرف کنندگان اخذ کنند، باید خدمات مناسب و به روزی نیز ارائه کنند، البته باید این قیمت‌ها مناسب باشد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: باید نظارت دقیق و مناسبی انجام شود تا کم فروشی در حوزه بسته‌های اینترنتی انجام نشود، باید قیمت و نحوه محاسبه حجم اینترنت شفاف بیان شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-05-17 13:50

افزودن دیدگاه جدید