کد مطلب: 

280321

وزیر ارتباطات: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در دست بررسی است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: موضوع افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در حال بررسی است؛ چراکه به‌ دلیل افزایش هزینه‌ها، دستمزد، افزایش قیمت دلار و تجهیزات، پیشنهادهایی را اپراتورها مطرح کردند که در صورت نیاز اطلاع‌رسانی لازم دراین‌باره انجام خواهد شد.
وزیر ارتباطات: افزایش قیمت بسته‌های اینترنتی در دست بررسی است

به گزارش سیتنا به نقل از مهر، عیسی زارع‌پور ظهر امروز (چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه) در حاشیه برگزاری جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا امسال بسته‌های اینترنتی با افزایش قیمت همراه خواهند بود، تصریح کرد: آخرین تعرفه بسته‌های اینترنتی مربوط به سال ۹۶ است و در دولت سیزدهم افزایش قیمت وجود نداشته است؛ از طرفی سال گذشته بسته‌های زیر قیمت حذف شد اما اپراتورها بسته‌های جدیدی معرفی نکردند.

وی ادامه داد: موضوع افزایش قیمت در حال بررسی است؛ چرا که به‌دلیل افزایش هزینه‌ها، دستمزد، افزایش قیمت دلار و تجهیزات، پیشنهادهایی را اپراتورها مطرح کردند که در صورت نیاز اطلاع‌رسانی لازم دراین‌باره انجام خواهد شد. البته هدف این است که به مردم فشاری وارد نشود ولی اپراتورها هم برای افزایش کیفیت خدمات، باید سرمایه‌گذاری لازم را دراین‌باره انجام دهند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-05-10 14:38

افزودن دیدگاه جدید