کد مطلب: 

264269

ارتقای ویندوز ۱۱ برای ۵۵ درصد از کاربران رایانه‌های شخصی دردسرساز شد

براساس گزارش‌ها، بیش از ۵۵ درصد کاربران قادر به ارتقاء به ویندوز ۱۱ نیستند و تنها ۴۴.۴ درصد از دستگاه‌ها الزامات CPU و تنها ۵۲.۵۵ درصد از آنها نیاز TPM را برآورده می‌کنند. امکان نصب ویندوز به صورت دستی وجود دارد اما باعث وارد شدن فشار به سخت افزارها می‌شود و مایکروسافت را در عرضه به روز رسانی‌های امنیتی محدود می‌کند.
ویندوز ۱۱

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از wccftech، نوشت: مایکروسافت از زمانی که ویندوز ۱۱ را با توجه به نیاز‌های متقاضیان معرفی کرد، همه در فکر این بودند که آیا دستگاهشان می‌تواند سیستم عامل جدید را اجرا کند یا خیر؟ پاسخ به این سوال، غالباً منفی است. اکنون تحقیقات نشان داده ۳۰ میلیون دستگاه به دلایلی نمی‌توانند ویندوز جدید را نصب کنند.

شرکت Lansweeper، در همین راستا خاطرنشان کرد: "از زمانی که مایکروسافت ویندوز ۱۱ را معرفی کرد، تیم‌های فناوری اطلاعات در شرکت‌های بزرگ تحت فشار قرار گرفتند تا طرحی برای نصب به کاربران ارائه دهند. برای راه اندازی سیستم عامل جدید، آنها نیاز به یک بررسی سریع و مقرون به صرفه برای آمادگی ویندوز ۱۱ دارند تا ماشین‌های واجد شرایط و غیرقابل قبول را برای ارتقاء شناسایی کنند".

شرکت Lansweeper در ادامه افزود: براساس گزارش‌ها، ۵۵ درصد کاربران رایانه های شخصی نمی‌ توانند ویندوز ۱۱ را روی سیستم خودشان نصب کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (3 رای)
سیتنا 5
2021-12-13 08:57

افزودن دیدگاه جدید