کد مطلب: 

260618

ویژگی‌های گوشی Microsoft Surface Duo 2 لو رفت

سایت Geekbench ویژگی‌های گوشی جدید Microsoft Surface Duo 2 را منتشر و خبر داد که این گوشی جدید تراشه‌ای قدرتمند را درون خودش جای داده است.
ویژگی‌های گوشی Microsoft Surface Duo 2 لو رفت

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از جی اس ام آرنا، نوشت: در هفته‌های اخیر، خبرهایی مربوط به گوشی Microsoft Surface Duo 2 منتشر شد که نشان می‌داد دوربین سه گانه جدیدی در قسمت بیرونی این گوشی نصب شده است. اکنون شواهدی در دست است که Surface Duo نسل بعدی به تراشه‌ای درجه یک، مجهز شده است.

این محصول جدید شرکت مایکروسافت در سایت Geekbench به نمایش گذاشته شد و امتیازات دریافت شده نشان می‌دهد که به اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز است. این محصول در آزمایش تک هسته‌ای ۱۰۹۱ و در چند هسته‌ای ۳۵۱۷ امتیاز کسب کرده است. برای مقایسه، سامسونگ Galaxy Z Fold3 5G در یک آزمایش بنچ مارک با تراشه  یکسان توانست ۹۷۹ امتیاز تک هسته ای و ۳۴۴۱ امتیاز چند هسته ای کسب کند.

گوشی Surface Duo 2 با اندروید ۱۱ و رم هشت گیگابایت به بازار می‌آید. این تلفن اولین گوشی است که در مدل تکراری خود هم در طراحی و هم در عملکرد گوشی‌های هوشمند محصولی متفاوت ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های گوشی Microsoft Surface Duo 2 لو رفت

وب سایت Windows Central خاطر نشان کرد که مایکروسافت قصد دارد باتری، دوربین‌ها و استفاده از نمایشگر‌های بزرگتر را در گوشی Surface Duo 2. NCF جدید و همینطور آلارم بیدار کردن  و نرخ تازه سازی سریع‌تر را نیز به روز کند. اطلاعات فاش شده از این حکایت دارد که دوربین‌های سه گانه شامل یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک دوربین تله فوتو اختصاصی و یک دوربین فوق عریض است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (8 رای)
سیتنا 5
2021-08-29 10:36

افزودن دیدگاه جدید