کد مطلب: 

260155

عضو کمیسیون عمران مجلس: وزیر پیشنهادی تصدی وزارت ارتباطات جوانی نخبه با سابقه‌ای درخشان است

عضو کمیسیون عمران مجلس، گفت: استفاده از نیروی جوان و با انگیزه‌‌ای چون عیسی زارع‌پور که به خوبی از الزامات، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی کشور در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه‌ بوده و از دانش کافی در این زمینه برخوردار است یقینا نتایج پرباری در بر خواهد داشت.
عضو کمیسیون عمران مجلس: وزیر پیشنهادی تصدی وزارت ارتباطات جوانی نخبه با سابقه‌ای درخشان است

به گزارش سیتنا، مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب ودالاهو در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خانه ملت، عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی رئیس جمهور برای تصدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را یکی از نقاط قوت کابینه پیشنهادی آیت‌الله رئیسی دانست و گفت: زارع‌پور چهره‌ای موفق و دارای سابقه درخشان است و در هر کجا حضور داشته اقدامات ارزشمندی‌ انجام داده است.

این نماینده مرد مجلس شورای اسلامی در ادامه زارع‌پور را یک نخبه جوان و انقلابی دانست که با تکیه بر پشتکار، تجربه و بنیه علمی قوی، می‌تواند وزارت ارتباطات را به خوبی به پیش ببرد.

بخشی‌پور تصریح کرد: استفاده از نیروی جوان و با انگیزه‌‌ای چون عیسی زارع‌پور که به خوبی از الزامات، چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی کشور در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات آگاه‌ بوده و از دانش کافی در این زمینه برخوردار است یقینا نتایج پرباری در بر خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به حضور زارع‌پور در کمیسیون‌‌ها و فراکسیون‌های مختلف و پاسخگویی مناسب وی به دغدغه‌ها و پرسش‌های نمایندگان مجلس، از استقبال نمایندگان از دیدگاه‌ها و برنامه‌های وی سخن گفت.

بخشی‌پور در پایان از بررسی‌های دقیق در مورد سوابق، اهداف و برنامه‌های گزینه‌های وزارت در کمیسیون‌های مختلف مجلس شورای اسلامی سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با رأی بالای نمایندگان شاهد انتخاب گزینه‌های قوی همچون زارع‌پور باشیم.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-08-15 11:34

افزودن دیدگاه جدید