کد مطلب: 

281152

عدم همکاری برخی شهرداری‌ها در حفاری‌های پروژه فیبرنوری؛ عامل کاهش سرعت اجرا در برخی مناطق

عضو هیات مدیره‌ اتحادیه‌ صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، گفت: برای آنکه پروژه فیبرنوری هرچه زودتر به ثمر برسد، نیازمند همکاری وزارت کشور، استانداری‌ها و سایر نهادهای مرتبط، به جز وزارت ارتباطات هستیم. در همین حال، در مناطقی که همکاری شهرداری‌ها را داشتیم، روند پیشرفت پروژه خوب و چشمگیر بوده است، اما در مناطقی که شهرداری‌ها در این پروژه و حفاری آن همکاری مناسبی نداشتند، سرعت اجرای پروژه، پایین یا کند است.
صابر فیضی

صابر فیضی در گفت‌وگو با خبرنگار سیتنا، پیرامون آخرین روند پیشرفت پروژه فیبرنوری و موانع و چالش‌های تسریع روند این پروژه، گفت: اجرای پروژه فیبرنوری بر عهده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است و تا کنون روند خوبی داشته است.

وی، ادامه داد: در مناطقی که همکاری شهرداری‌ها را داشتیم، روند پیشرفت پروژه خوب و چشمگیر بوده است، اما در مناطقی که شهرداری‌ها در این پروژه و حفاری آن همکاری مناسبی نداشتند، سرعت اجرای پروژه، پایین یا کند است.

عضو هیات مدیره‌ اتحادیه‌ صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران، اظهار کرد: هر کدام از اپراتورهای منتخب هر استان، بر اساس تعهدی که دارند در حال کار بر روی این پروژه هستند.

فیضی، تاکید کرد: هماهنگی‌های بین سازمان‌های مختلف در تسریع روند این پروژه حائز اهمیت است و در هر منطقه ای که این هماهنگی بوده، سرعت اجرای پروژه هم بالا بوده است.

وی، خاطرنشان کرد: برای آنکه این پروژه هرچه زودتر به ثمر برسد، نیازمند همکاری باقی نهادها همچون وزارت کشور، استانداری‌ها و سایر نهادهای مرتبط به جز وزارت ارتباطات هستیم.

انتهای پیام

گفت‌وگو از زهرا طاهری

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-06-01 09:51

افزودن دیدگاه جدید