کد مطلب: 

260044

پیشتازی ۱۵ ساله سامسونگ در بازار جهانی تلوزیون

شرکت سامسونگ همچنان با اختلاف زیاد در بازار جهانی تلویزیون در نیمه اول سال ۲۰۲۱ پیشتاز است.
پیشتازی ۱۵ ساله سامسونگ در بازار جهانی تلوزیون

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گیزموچیا، نوشت: آوی کلود (AVC) گزارش ماهانه حمل و نقل نشان‌های تجاری سازنده تلویزیون در جهان را منتشر کرده است که عملکرد تولید کنندگان مختلف تلویزیون در نیمه اول سال را نشان می‌دهد. این گزارش نشان می‌دهد که در کل ۹۸.۳ میلیون تلویزیون هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شده است و بازار ۶.۸ درصد رشد سالانه داشته است.

این گزارش همچنین نشان می‌دهد که اقبال مصرف کنندگان به تلویزیون‌های OLED نیز افزایش یافته، زیرا ۲.۷ میلیون تلویزیون OLED در این مدت ارسال شده است که نشان دهنده افزایش ۱۳۳.۳ درصدی در سال است. این یک روند چشمگیر است که با پیشرفت بیشتر تولیدکنندگان صفحه نمایش در چین امکان پذیر شده است.

از نظر تفکیک نشان‌های تجاری، سامسونگ با حدود ۲۰.۸ میلیون واحد در رتبه اول قرار گرفته است که ۱۱.۹ درصد رشد را نسبت به سال قبل نشان می‌دهد. امسال پانزدهمین سال متوالی است که سامسونگ بازار جهانی تلویزیون‌های هوشمند را رهبری می‌کند. ال جی رقیب این غول الکترونیکی نیز با حمل ۱۳.۱ میلیون دستگاه در رتبه دوم قرار دارد.

آمار و ارقام فروش تلویزیون در سال ۲۰۲۱

همچنین این گزارش نشان می‌دهد که شرکت چینی لوازم الکترونیکی TCL حمل و نقل خود را افزایش داده و در شش ماهه نخست امسال به ۱۱.۱ میلیون دستگاه رسانده. تی سی ال نه تنها در رتبه سوم قرار گرفت بلکه به عنوان تولید کننده شماره یک تلویزیون‌های هوشمند چینی نیز مطرح شد. حمل و نقل TCL نشان دهنده رشد سالانه ۱۳.۶ درصدی است.

پیشتازی ۱۵ ساله سامسونگ در بازار جهانی تلوزیون

هایسنس نیز حدود ۸.۴ میلیون تلویزیون ارسال کرده است که نشان دهنده رشد ۵.۵ درصدی سالانه و کسب رتبه چهار است. شرکت شیائومی با برآورد ۵.۴ میلیون دستگاه، جزو پنج شرکت برتر است. بقیه شرکت‌های برتر به ترتیب سونی، ویزیو، Philips+AOC، Skyworth و شارپ هستند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-08-11 12:45

افزودن دیدگاه جدید