کد مطلب: 

259703

رونمایی زودهنگام سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S۸

بر اساس اطلاعات منتشر شده سامسونگ قصد دارد از دو محصول جدید خود یعنی تبلت Galaxy Tab S ۸ و گوشی Galaxy S ۲۲ به طور همزمان رونمایی کند.
رونمایی زودهنگام سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S ۸

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از androidauthority، نوشت: دکتر TL، اطلاعاتی را منتشر کرده و ادعا می‌کند که شرکت سامسونگ تبلت جدید سری Galaxy Tab S۸ را در کنار گوشی های هوشمند Galaxy S۲۲ عرضه خواهد کرد به استناد گفته های او، تبلت اندرویدی Tab S۸ Plus با نسل بعدی اسنپدراگون و One UI ۴.۰ ارائه می‌شود.

البته این احتمال هم وجود دارد که سامسونگ Galaxy Tab S۸ را تا سال ۲۰۲۲ عرضه نکند، ولی ممکن است کمی زودتر از حد انتظار این محصول در دسترس عموم قرار بگیرد. Ice Universe، افشاگر معروف (اگر نه همیشه قابل اعتماد) ادعا می‌کند که تاریخ انتشار Tab S۸ با تاریخ Galaxy S۲۲ مطابقت دارد. این در حالی است که سامسونگ در ژانویه سال جاری از سری Galaxy S۲۱ رونمایی کرد و آن را تا پایان ماه به بازار ارسال کرد. اگر این شرکت برای رونمایی از گوشی هوشمند S۲۲ آماده باشد، تاریخ انتشار Tab S۸ را نیز در ژانویه ۲۰۲۲ قرار می‌دهد.

ادعای افشاگر مشهور، Ice Universe  در مورد مشخصات تبلت جدید سامسونگ

افشاگر مشهور، Ice Universe همچنین ادعا می‌کند این تبلت دارای جزئیات سخت افزاری است. ارائه دهنده نشت اطلاعات معتقد است که نسخه Tab S۸ Plus با تراشه SM۸۴۵۰ Qualcomm (جانشین Snapdragon ۸۸۸)، One UI ۴.۰ و ظرفیت باتری ۱۰.۰۹۰ میلی آمپر ساعتی Tab S۷ ارائه می‌شود. او همچنین صحبت قبلی اش درباره مدل احتمالی Tab S۸ Ultra را تکرار کرد، اگرچه جزئیات سخت افزاری در آن وجود نداشت.

رونمایی زودهنگام سامسونگ از تبلت Galaxy Tab S۸

برخی این نظریه را مطرح می‌کنند که Ultra ممکن است یک تبلت ۱۴.۶ اینچی باشد، اما این شایعه تا بدین جا کاملاً تأیید نشده است. احتمالاً دستگاه استاندارد کوچکتری نیز وجود دارد. به هر حال پس از رویداد ماه آگوست شرکت سامسونگ این احتمال می‌‍‌رود که این محصولات نیز برای ورود به بازار‌ها آماده شوند و طبق گمان کارشناسان تبلت جدید و S۲۲ عملکرد و ویژگی‌های بسیار مشابهی دارند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-31 15:54

افزودن دیدگاه جدید