کد مطلب: 

259360

گوشی هوشمند Galaxy S22 با دوربین Olympus روانه بازار می‌شود

سامسونگ ماه آینده جدیدترین تلفن همراه تاشوی این شرکت را رونمایی می‌کند و پس از آن سری گلکسی S22 را توسعه می‌دهد. شایعه شده که گوشی پرچمدار جدید سامسونگ سری Galaxy S22 که ژانویه سال آینده به بازار عرضه می‌شود و به دوربین پنج گانه ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز است که این لنز‌ها را شرکت ژاپنی الیمپوس ساخته است.
گوشی هوشمند Galaxy S22 ژانویه ۲۰۲۲ با دوربین Olympus روانه بازار می‌شود

به گزارش سیتنا، باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پولس نیوز، نوشت: گزارشی ادعا کرده که شرکت سامسونگ برای ساخت دوربین گوشی پرچمدار جدیدش با شرکت الیمپوس سازنده دوربین همکاری می‌کند.

همکاری سامسونگ و الیمپوس در ساخت دوربین

این شایعه اولین بار و در پی همکاری سامسونگ و الیمپوس منتشر شد. پیش‌تر نیز شرکت‌های سازنده تلفن همراه با برند‌های معروف سازنده دوربین برای لنز‌های دوربین گوشی همکاری داشتند. این برای اولین بار است که سامسونگ با یک شرکت سازنده دوربین وارد همکاری شده و هدفش از این مشارکت ارتقای دوربین تلفن‌های پرچمدار است. در این گزارش گفته شد که گلکسی S22 اولترا مثل مدل نسل قبلی از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

گوشی هوشمند Galaxy S22 با دوربین Olympus روانه بازار می‌شود

اینکه سامسونگ نیازی به همکاری با الیمپوس داشت یا خیر هنوز مشخص نشده است. سامسونگ قبلا خودش توانسته بود دوربین‌های بدون آینده بسازد و در حوزه ساخت دوربین هم تجربه دارد و پیشگام است. کارشناسان بازار تلفن همراه معتقدند این همکاری بیشتر از اینکه مربوط به حوزه فنی باشد، از نظر بازاریابی از اهمیت بیشتری برخوردار است.

گوشی هوشمند Galaxy S22 با دوربین Olympus روانه بازار می‌شود

گفتنی است که این اولین بار نیست که شایعاتی مبنی بر وجود دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی در گلکسی S22 منتشر می‌شود. چند روز قبل هم گزارشی منتشر شد که سامسونگ این شایعه را رد کرده و در تلفن گلکسی S22 اولترا از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی ایزوسل HM3 استفاده خواهد کرد، ولی این گزارش جدید به شایعات قبلی بال و پر داده و معتقد است که سامسونگ برای پرچمدارانش در سال ۲۰۲۲ از سنسور ۲۰۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 5
2021-07-20 15:55

افزودن دیدگاه جدید