کد مطلب: 

256034

افشای جدیدترین طراحی آیفون 13

شرکت اپل قصد دارد آیفون جدید خود را در سپتامبر سال جاری به بازار عرضه کند.
افشای جدیدترین طراحی آیفون 13

به گزارش سیتنا به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل در سال جاری نسخه جدیدی از آیفون‌های خود یعنی سری ۱۳ را رونمایی می‌کند. انتظار می‌رود در ماه سپتامبر شاهد عرضه چهار آیفون جدید از اپل باشیم، آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ مینی، آیفون ۱۳ پرو و ​​آیفون ۱۳ پرو مکس (البته ممکن است نام‌های مختلفی داشته باشند).

تاکنون طبق شایعات منتشر شده، این مدل با آیفون قبلی یعنی سری ۱۲ تفاوتی ندارد و از نظر مدل، اندازه و قیمت، احتمالاً شبیه آیفون ۱۲ خواهد بود. اما تغییرات و به روزرسانی‌های قابل توجهی وجود دارد که می‌تواند رابط کاربری آیفون ۱۳ را بسیار آسان کند. محققان ژاپنی یک مدل سه بعدی از آیفون ۱۳ پرو را ساخته اند که این گوشی را با سه مدل حسگر نشان می‌دهد.

اندازه‌های آیفون ۱۳

آیفون ۱۳ مینی: ۵.۴ اینچ
آیفون ۱۳: ۶.۱ اینچ
آیفون ۱۳ پرو: ۶.۱ اینچ
آیفون ۱۳ پرومکس: ۶.۷ اینچ

یک شکاف کوچکتر

اپل از زمان رونمایی آیفون X در سال ۲۰۱۷ یک بریدگی به عنوان فضایی برای دوربین سلفی قرار داده است. Ming-Chi Kuo تحلیلگر فناوری‌های نو در ماه مارس پیش بینی کرد که آیفون ۱۳ دارای بریدگی کوچکتر از نمونه‌های قبلی خود خواهد بود. تغییری که در این نسخه از آیفون دیده می‌شود کم شدن بخش بالایی صفحه نمایش است، که در آن قسمت سنسور‌های Face ID اسکن چهره و دوربین سلفی قرار داشتند. این قسمت کم شده و صفحه نمایش بزرگتر شده است.
در حالی که جک هدفون در آیفون‌ها دیگر وجود ندارد، برخی پیش بینی کرده بودند که افزایش لوازم جانبی MagSafe در سال گذشته به معنای بی سیم بودن آیفون بعدی خواهد بود. با این حال، کوو پیش بینی می‌کند که همه مدل‌های آیفون ۱۳ به جز مدل پرومکس دارای یک درگاه Lightning باشند.

نمایشگر ۱۲۰ هرتزی

کوو همچنین پیش بینی کرد که دو مدل آیفون ۱۳ پرو از فناوری LTPO در نمایشگر‌های خود با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز استفاده خواهند کرد. تعداد هرتز که صفحه نمایش تلفن قادر به نمایش است، به تعداد فریم‌های آن در ثانیه اشاره دارد که تعیین می‌کند هنگام حرکت در برنامه‌ها و صفحات وب، سرعت صفحه چقدر خواهد بود. این امر همچنین بر نرخ تازه سازی بازی‌ها نیز تأثیر می‌گذارد.
بسیاری از مردم انتظار داشتند که نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را در آیفون ۱۲ مشاهده کنند، زیرا برخی از گوشی‌های رده بالاتر از جمله Samsung Galaxy S۲۱ و OnePlus ۸ Pro از این ویژگی برخوردار هستند. جان پروسر، تحلیلگر فناوری با انتشار توئیتی، ادعا کرد تصمیم عدم اجرای صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز در آیفون ۱۲ پرو به دلیل مشکلات دوام باتری گرفته شده، زیرا ۵G به خودی خود باتری را زود تخلیه می‌کند. اما این موضوع احتمالاً مشکل کمتری در آیفون ۱۳ خواهد داشت.

باتری بزرگتر

به گفته کو، هر چهار مدل آیفون ۱۳ از باتری‌های بزرگتری نسبت به نمونه‌های مشابه آیفون ۱۲ برخوردار خواهند بود که از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند.

رنگ

طبق شایعات آیفون ۱۲ در پنج رنگ آبی تیره، سبز روشن، قرمز، سفید و سیاه عرضه می‌شود. اپل در مدل‌های جدید خود معمولاً یک رنگ را با رنگ دیگری جایگزین می‌کند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2021-04-06 08:56

افزودن دیدگاه جدید