کد مطلب: 

229391

گزارش سایت گل از قرارداد نجومی استراماچونی با استقلال

وبسایت گل از نزدیک شدن آندره استراماچونی به نیمکت استقلال خبر داده است.
گزارش سایت گل از قرارداد نجومی استراماچونی با استقلال

به گزارش شفقنا، در شرایطی که در هفته اخیر بحث حضور استراماچونی در استقلال هر روز جدی تر می شود، وبسایت معتبر گل هم در گزارشی این مسئله را بازتاب داده و از احتمال پیوستن این مربی به استقلال با قراردادی نجومی خبر داده است.

نسخه ایتالیایی وبسایت گل در گزارش خود از ناکامی های استراماچونی نوشته و اینکه تنها تجربه موفق این مربی در تیم جوانان اینتر بوده است. با این حال، پیشنهاد نجومی و سه ساله استقلال می تواند این تیم را راهی ایران کند.

گل نوشته است: «دوران مربیگری آندره استراماچونی این بار می توان از ایران و تیم بلند پرواز استقلال آغاز شود. این باشگاه تمایل دارد که این مربی ایتالیایی را به خدمت بگیرد. استراماچونی با امیر فتحی و علی خطیر مدیران باشگاه استقلال دیدار کرده و در این ملاقات به یک پیشنهاد نجومی و سه ساله داده شده است. آخرین تجربه مربیگری استراماچونی در اسپارتا پراگ بود جایی که برکنار شد. او همچنین قبل از آن یک تجربه ناموفق در یونان و در تیم پانایتینایکوس داشت.

استراماچونی در سال ۲۰۱۲ توانست به عنوان جانشین کلودیو رانیری، هدایت تیم بزرگسالان اینترمیلان را برعهده بگیرد اما در پایان فصل اینتر میلان نهم شد و استراماچونی هم جای خود را به والتر ماتزاری داد. او همچنین در ایتالیا سابقه هدایت اودینزه را هم دارد که توانست در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ با این تیم به رده ششم سری آ برسد. آیا آینده این مربی در ایران است؟».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-05-29 21:58

افزودن دیدگاه جدید