کد مطلب: 

217735

زمان آغاز پیش‌فروش ۴۰ هزار دستگاه خودرو

امشب در برنامه گفتگوی ویژه خبری جزئیات دقیق طرح فروش گسترده خودرو‌های پرتیراژ تشریح می‌شود. این مورد به رغم خبری است که امروز از قول روزنامه دنیای اقتصاد درباره دروغ بودن خبر فروش ۴۰ هزار دستگاه خودرو منتشر شده و کلا قضیه عرضه خودروسازان را منتفی دانسته است.
فوری/ سه شنبه، زمان آغاز پیش‌فروش ۴۰ هزار دستگاه خودرو

به گزارش سیتنا به نقل از فرارو، مدیران دو شرکت بزرگ خودروسازی کشور خبر عرضه ۴۰ هزار دستگاه خودرو در روز‌های آتی را تایید کردند.

این موضوع بر خلاف گزارشی است که روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود منتشر کرده و در آن نوشته است: «در شرایطی که عنوان شده بود خودروسازان داخلی طی هفته جاری ۴۰ هزار محصول را پیش‌فروش خواهند کرد، خبر می‌رسد چنین برنامه‌ای در دستور کار آن‌ها قرار ندارد و از این ناحیه پیش‌فروش جدیدی در کار نیست.»

پیگیری‌های فرارو از منابع مطلع و برخی از کارشناسان نشان داد گویا خودروسازان با تکمیل خودرو‌های ناقص خود که پس از تحریم در انبار‌ها جا خوش کرده بودند، قرار است علاوه بر پاسخ دهی مناسب به پیش فروش‌های قبلی که برخی از آن‌ها از موعد تحویل‌شان گذشته است، در سطحی نسبتا وسیع به عرضه خودرو به بازار بپردازند.

طبق اعلام روابط عمومی سایپا هم‌اکنون جلسه‌ای با حضور مدیران این شرکت جهت طراحی و سازوکاری مناسب برای شروع پیش‌فروش گسترده خودرو‌های سایپا در حال برگزاری است و به احتمال فراوان با اتمام جلسه، طرح نهایی پیش‌فروش برای فردا اجرایی خواهد شد.

نظری مدیر روابط عمومی سایپا در گفتگو با خبرنگار فرارو خاطرنشان کرد: «هنوز هیچ توافقی در خصوص ابعاد قیمتی و تعداد پیش‌فروش خودرو‌ها در پیش‌فروش این هفته صورت نگرفته، ولی حتما پیش‌فروش خواهیم داشت.»

طبق شنیده‌های فرارو قرار است احتمالا قیمت خودروهای داخلی در طرح جدید پیش فروش بین 40 تا 80 درصد افزایش یابد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-09-03 18:03

افزودن دیدگاه جدید