کد مطلب: 

186771

تعیین تعرفه های مخابراتی، وظیفه ای حاکمیتی است

رئیس هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران به عزم مدیران تازه این شرکت برای پرداختن به امور توسعه ای اشاره کرد و گفت: برنامه های جدید به سازمان رگولاتوری ارسال می شود تا در تعیین تعرفه ها مورد توجه قرار گیرد.
تعیین تعرفه های مخابراتی، وظیفه ای حاکمیتی است

به گزارش سیتنا، برات قنبری افزود: تلاش می شود با ارائه برنامه های توسعه ای و برآورد هزینه و درآمد، یک پیشنهاد مناسب برای تعیین تعرفه به سازمان رگولاتوری ارسال شود تا مبنای تصمیم گیری ها قرار گیرد.

وی، تعیین تعرفه ها را یک وظیفه ای حاکمیتی دانست و گفت: تلاش داریم در دوره جدید مدیریتی شرکت مخابرات گزارش کارشناسانه تهیه کرده و به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ارسال شود تا براساس این گزارش ها تعرفه مناسب را مشخص کند.

قنبری با بیان اینکه تغییر تعرفه ها یک فرایند مشخصی است خاطرنشان کرد: باید در هیات مدیره جدید به یک جمع بندی برسیم و برنامه های لازم را تدوین کرده و سپس منتظر اعلام نتیجه از سوی سازمان رگولاتوری باشیم.

رئیس هیات مدیره جدید شرکت مخابرات ایران سیاست تازه این شرکت را «نگاه به آینده و فراموشی گذشته» عنوان کرد و گفت: تنها از گذشته درس خواهیم آموخت.

پیش از این محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته بود: پس از تعیین اعضای هیات مدیره مخابرات و برگزاری جلساتی در سازمان تنظیم مقررات امید است در یک ماه آینده تعرفه های جدید تلفن ثابت اعلام شود.

وی درباره دلایل تجدیدنظر احتمالی در تعرفه های مخابرات افزوده بود: در ماه های اخیر شرکت مخابرات سرمایه گذاری های خوب و مناسبی را در حوزه مخابراتی انجام داده است و ما فکر می کنیم هزینه 30 ریال برای هر دقیقه مکالمه و پرداخت 500 هزار ریال برای خرید یک خط تلفن در شرایط کنونی کم است و باید در آن تجدیدنظر شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-05-07 20:16

افزودن دیدگاه جدید