کد مطلب: 

177952

سرنوشت افزایش تعرفه تلفن ثابت

سخنگوی شرکت مخابرات ایران درباره افزایش یافتن یا نیافتن تعرفه تلفن ثابت با بیان اینکه پیش از این سناریوهای مختلفی را برای تغییر تعرفه‌ها به رگولاتوری ارسال کرده بودیم گفت درباره سرنوشت این پیشنهادات اطلاعی نداریم که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات چه تصمیمی گرفته است.
سرنوشت افزایش تعرفه تلفن ثابت

به گزارش سیتنا، داود زارعیان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ما در شرکت مخابرات بحثی درباره تغییر تعرفه‌ها در رسانه‌ها مطرح نکرده ایم. البته پیش از این سناریوهای مختلفی را برای تغییر تعرفه‌ها به رگولاتوری ارسال کرده بودیم که اگر هر یک از این پیشنهادات مصوب می شد در نهایت ممکن بود در درآمد شرکت مخابرات حدود 15 تا 17 درصد افزایش داشته باشیم.

زارعیان همچنین گفت: درباره سرنوشت این پیشنهادات نیز ما اطلاعی نداریم که سازمان تنظیم مقررات ارتباطات چه تصمیمی گرفته است.

همچنینی جهانگیر اسدی - مدیرکل روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات ارتباطات - هم در گفت‌وگویی با ایسنا در این باره گفت: از اساس بحث افزایش دو برابری تعرفه‌های تلفن ثابت هیچ گاه مطرح نبوده و خود وزیر ارتباطات نیز بر افزایش نهایتا 15 درصدی تعرفه‌ها تاکید داشتند.

وی ادامه داد: علاوه بر این تصمیماتی که در کمیته کارشناسی ما هم مطرح می شود مبنای کار نبوده و مبنای کار مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات است.

اسدی در عین حال یادآور شد: ما در سازمان تنظیم مقررات ارتباطات از خرداد ماه همچنان منتظر طرح توسعه مخابرات هستیم اما تا کنون در این زمینه گزارشی به دست ما نرسیده در حالی که اولین مکاتبات ما در این حوزه مربوط به اوایل خرداد ماه می شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-06-10 15:07

افزودن دیدگاه جدید