کد مطلب: 

174194

عرضه تلویزیون فوق دقیقی که از آیفون ۶ هم باریک‌تر است

شرکت سونی تلویزیون فوق دقیق تازه‌ای طراحی کرده که از سری الترا اچ دی بوده و قرار است تا دو ماه آینده در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.
عرضه تلویزیون فوق دقیقی که از آیفون ۶ هم باریک‌تر است

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، نوشت: مدل 43 اینچی این تلویزیون 1300 دلار و مدل 75 اینچی آن 8000 دلار قیمت دارد. در میان شش مدل تلویزیونی که از این سری طراحی شده اند X900C باریک ترین تلویزیون ال ای دی جهان لقب گرفته، زیرا ضخامت آن تنها 5.08 میلیمتر است و بنابراین حتی از گوشی آیفون 6 اپل هم نازکتر است.

انتظار می رود این مدل دیرتر از مدل های دیگر روانه بازار شود. در این محصول از فناوری موسوم به Vanishing Edge هم استفاده شده که باعث می شود تصویر کل صفحه نمایشگر را در بربگیرد.

قابلیت تصحیح رنگ برای ارائه تصاویری کاملا واقعی هم در این تلویزیون ها گنجانده شده و همچنین سرویس آندروید تی وی هم برای دسترسی به خدمات تحت وب در آنها وجود دارد.

همچنین کاربران می توانند از فرامین صوتی و همین طور خدمات جستجوی صوتی نیز بهره بگیرند. برخی مدل های گوشی های هوشمند نیز می توانند به عنوان کنترل از راه دور این تلویزیون ها با امکانات کامل مورد استفاده قرار بگیرند.

قرار است علاقمندان به بازی های ویدیویی هم از این تلویزیون ها برای دسترسی به سرویس های آنلاین Playstation Now  و ... بهره بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-04-20 21:56

افزودن دیدگاه جدید