کد مطلب: 

172008

سامانه‌های هوشمند پالایش محتوا به مرحله ارزیابی رسیدند

در آبان ماه 93 تولیدکنندگان سامانه‌های هوشمند در حوزه پالایش شناسایی شدند. اکنون قرار است محصولات ادعا شده ارزیابی شوند و در صورت نمایش عملکرد قابل قبول، گواهی استفاده در شبکه ارتباطی کشور را اخذ کنند.
سامانه‌های هوشمند پالایش محتوا به مرحله ارزیابی رسیدند

به گزارش سیتنا، خبرگزاری فارس، پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آبان ماه 93 در قالب فراخوانی اقدام به شناسایی تولیدکنندگان سامانه‌های هوشمند در حوزه پالایش محتوا کرد.

بنابراعلام این پژوهشگاه، «در این فراخوان تعداد زیادی از دانشگاه ­ها و شرکت­ های دانش­ بنیان، توانایی­‌ها و سوابق خود را برای ارائه محصولات حوزه پالایش اعلام کردند.

بررسی ­های انجام­ شده روی توانایی و سوابق شرکت­ کنندگان در فراخوان اولیه، نشان می­ دهد که بیشتر شرکت ­های دانش­ بنیان و دانشگاه­ ها دارای محصولات و فناوری­‌های بومی در حوزه­‌های پالایش محتوای متنی، تصویری، ویدیوئی، پروفایل، وارسی عمیق بسته ­ها، اعمال سیاست در سطح شبکه ارتباطی کشور و اعمال پالایش در سطح خانگی هستند که می­ توان از آنها در شبکه ارتباطی کشور بهره برد.»

از این رو پژوهشگاه ICT، در فراخوان جدیدی از تولیدکنندگانی که آمادگی خود را برای ارائه محصولات هوشمند پالایش اعلام کرده اند، دعوت کرده تا مستندات مشخصات فنی و قابلیت­‌های محصولات خود را ارائه دهند.

در نهایت با توجه به مستندات فنی ارائه شده توسط تولیدکنندگان، زیرساخت­‌های لازم برای ارزیابی محصولات ارائه شده، فراهم م ­شود و پس از ارزیابی، در صورتی ­که نتایج قابل قبولی از عملکرد و اعتماد به عملکرد محصول بدست آید، تاییدیه­‌های لازم از طرف پژوهشگاه به محصول مورد نظر ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-01-02 19:18

افزودن دیدگاه جدید