کد مطلب: 

295145

قتل عام سه برادر به‌خاطر یک خطای گوسفند!

مرد جوان که بعد از درگیری با چندتن از اهالی روستا آن‌ها را مقابل چشم پلیس به قتل رسانده بود دستگیر شد.
قتل عام سه برادر به‌خاطر یک خطای گوسفند!

به گزارش سیتنا، ظهر چهارشنبه دوم خرداد ماه امسال صدای شلیک گلوله و فریادهای بی‌امان چند مرد از نزدیکی یکی از زمین‌های زراعی روستای تیله‌نو از توابع شهرستان گلوگاه در نزدیکی بابل استان مازندران بلند شد.

درست در همان لحظه اجساد سه برادر به نام‌های محمدرضا، اسلام و علی‌اصغر که به ضرب گلوله کشته شده بودند روی زمین در خون غلتید. بعد از آن صدای گاز دادن یک موتورسیکلت و فرمان ایست پلیس به گوش رسید، اما مرد جوانی که تحت تعقیب ماموران بود پا به فرار گذاشت و این موضوع در حالی بود که برادر او در هنگام شلیک‌های مرگبار همراهش بود و توسط ماموران پلیس حاضر در صحنه درگیری دستگیر شد.

مقتولین که سه برادر بودند صبح روز حادثه نیز با عامل جنایت و برادر او درگیر شده بودند. اما این درگیری فیصله پیدا نکرد و منجر به بازگشت متهم و برادرش به محل وقوع جنایت شده و در نهایت عامل قتل‌ها با در دست داشتن اسلحه شکاری در حالی اقدام به تیراندازی مرگبار به سمت سه برادر کرد که آن‌ها دقایقی قبل پلیس را خبر کرده و مامور انتظامی در حال تنظیم صورت جلسه شکایت برادران بود و جنایت مقابل چشمان مامور پلیس رخ داد.

یکی از اهالی روستا که از همان ابتدای وقوع جنایت شاهد عینی ماجرا بود، جزئیات ماجرا را اینطور شرح داد: صبح روز حادثه سه برادر در زمین زراعی خود مشغول کار بودند که یکی از گوسفندان آن‌ها به زمین زراعی متهم رفته و مقداری از محصولات زمین آن‌ها را خورده بود.

برای همین عامل قتل‌ها با عصبانیت سراغ این سه برادر آمده و اعتراض کرده بود. همین باعث شد که بین آن‌ها درگیری لفظی رخ دهد و بعد با یکدیگر گلاویز شدند و کار به درگیری فیزیکی و کتک‌کاری کشید.

با ردیابی‌های انجام شده سرانجام رد متهم در شهرستان فیروزکوه زده شده و این فرد بازداشت شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2024-05-26 09:28

افزودن دیدگاه جدید