کد مطلب: 

283437

تام کروز: تا ۸۰ سالگی «ماموریت غیرممکن» می‌سازم

تام کروز، ستاره هالیوود که قسمت هفتم از مجموعه فیلم‌های «ماموریت غیرممکن» وی اخیرا روی پرده سینماها رفته است، می‌گوید قصد دارد تا 80 سالگی بازی در این فیلم‌های اکشن پر از زد و خورد با صحنه‌های خطرناک را ادامه دهد.
تام کروز: تا ۸۰ سالگی «ماموریت غیرممکن» می‌سازم

به گزارش سیتنا، کروز می‌گوید از هریسون فورد، دیگر ستاره هالیوود درس گرفته است، که در 80 سالگی اخیرا در قسمت پنجم مجموعه فیلم‌های اکشن «ایندیانا جونز» ظاهر شد. به گفته کروز، فورد یک «اسطوره» است، و او امیدوار است بتواند تا زمانی که به سن و سال فورد می‌رسد کماکان در ماموریت غیرممکن بازی کند.

کروز که 61 سال دارد، و 27 سال قبل بازی در ماموریت غیرممکن را آغاز کرد، از نظر فیزیکی کماکان در شرایط ایده‌‌آل به سر می‌برد، به‌طوری که حتی بسیاری از بدلکاری‌های خطرناک فیلم‌هایش را هم خودش انجام می‌دهد. و این کاری است که در قسمت آخر ماموریت غیرممکن انجام داده است.

در این فیلم، یک هوش مصنوعی بسیار پیشرفته که خودآگاهی یافته است، قصد کنترل کردن جهان را دارد، و از سوی دیگر تمام سازمان‌های امنیتی دنیا هم در پی به دست آوردن این هوش مصنوعی هستند. ایثن هانت (شخصیت فیلمی تام کروز) و تیمش باید با تمام این‌ها مبارزه کنند و دنیا را از نابودی نجات دهند.

بر خلاف آخرین قسمت ایندیانا جونز که با اقبال عمومی و نقادانه روبرو نشد و کلی هم از لحاظ مالی ضرر کرد، ماموریت غیرممکن مورد اقبال پُرشور بینندگان و منتقدان قرار گرفته و تاکنون نزدیک 400 میلیون دلار فروخته است. پیش‌بینی می‌شود که این فیلم به پرفروش‌ترین قسمت ماموریت غیرممکن تبدیل شود.

پیش از اکران فیلم، تام کروز در مصاحبه‌های مطبوعاتی خود، ضمن تشویق تماشاگران به «بازگشت به سینما»، توصیه کرد مردم بروند و فیلم‌هایی مثل «باربی»، «اُپنهایمر»، و ماموریت غیرممکن را در سالن سینما ببینند، چرا که لذت فیلم دیدن در سینما چیز دیگری است. به نظر می‌رسد تماشاگران به توصیه او پاسخ مثبت داده‌اند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 4
2023-08-02 07:03

افزودن دیدگاه جدید