کد مطلب: 

269666

نبرد رونالدینیو و روبرتو کارلوس در میامی

چندین ستاره سال‌های پیش دنیای فوتبال از برزیل به علاوه چند نفر از ستاره‌های امروز، در شهر میامی در یک بازی نمایشی به مصاف هم رفتند.
نبرد رونالدینیو و روبرتو کارلوس در میامی

به گزارش سیتنا، روبرتو کارلوس، رونالدینیو، ریوالدو، کافو از جمله ستاره‌های بزرگ سال‌های پیش فوتبال برزیل بودند که در شهر میامی آمریکا در یک مسابقه نمایشی به میدان رفتند. علاوه بر این ستاره‌های قدیمی برزیلی چند تن دیگر از ستاره‌های حال حاضر فوتبال دنیا از جمله پل پوگبا و پائولو دیبالا هم در این بازی شرکت داشتند.

این مسابقه نمایشی که با عنوان "بازی زیبا" در شهر میامی برگزار شد با حضور دو تیمی بود که به نام "تیم رونالدینیو" و "تیم روبروتو کارلوس" به مصاف هم رفتند. تیم رونالدینیو از ستاره‌های امروز دنیای فوتبال تشکیل شده بود و تیم روبروتو کارلوس را ستاره‌های بازنشسته تشکیل می‌دادند.

از جمله ستاره‌های حاضر در تیم رونالدینیو می‌توان به پل پوگبا، پائولو دیبالا، بلیز ماتوئیدی و وینیسیوس جونیور اشاره کرد.

در تیم روبرتو کارلوس هم ستاره‌های بازنشسته‌ای مثل ریوالدو، کافو، رادامل فالکائو و نانی حضور داشتند.

در پایان این بازی نمایشی تیم روبرتو کارلوس موفق شد تیم ستاره‌های حال حاضر فوتبال دنیا را با نتیجه ۱۲-۱۰ شکست دهد.

یکی از حاشیه‌های خبرساز این مسابقه حضور پل پوگبا بود. ستاره‌ای که حالا می‌توان از او به‌عنوان ستاره سابق منچستریونایتد یاد کرد. پوگبا در پایان ماه جاری میلادی در پایان قراردادش با یونایتد این تیم را ترک خواهد کرد و انتظار می‌رود راهی یوونتوس شود. او در این بازی، در تیم رونالدینیو، با همبازی‌های سابقش در یووه، پائولو دیبالا و بلیز ماتوئیدی همبازی بود.

پوگبا در اصل برای بازاریابی فیلم مستند جدیدش به میامی رفته است. مستندی که در حال حاضر از طریق آمازون پرایم در دسترس قرار دارد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2022-06-20 00:58

افزودن دیدگاه جدید