کد مطلب: 

267137

معرفی مشاغل مورد نیاز در امارات طی سال 2022

به استناد لیست منتشر شده پیرامون مشاغل مورد نیاز در امارات طی سال ۲۰۲۲، برخی از حوزه‌ها و مشاغل با کمبود نیروی کار ماهر مواجه هستند، لذا متخصصان این حوزه‌ها از شانس بیشتری جهت حضور در بازار کار امارات برخوردار هستند.
معرفی مشاغل مورد نیاز در امارات طی سال 2022

به گزارش کیوسک امارات، امارات از جمله کشورهای مطرح در حوزه خلیج فارس است که بازار کار گسترده و اقتصادی قوی دارد. طبق لیست منتشر شده تحت عنوان مشاغل مورد نیاز کشور امارات در سال ۲۰۲۲، برخی از حوزه‌ها و مشاغل با کمبود نیروی کار ماهر مواجه هستند. از رو فرصتی پیش آمده تا متخصصان و افراد دارای مهارت بتوانند به این کشور مهاجرت کنند. اگر شما نیز به دنبال مهاجرت کاری به امارات و کار در این کشور هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتها با این مقاله از موسسه مهاجرتی طینت همراهمان باشید.
در امارات، فرصت‌های شغلی فراوانی وجود دارند که می‌توانید در آن‌ها مشغول به کار شوید. حقوق معاف از مالیات و جامعه بزرگ مهاجران تنها دو دلیلی هستند که موجب شده‌اند تا تقاضا برای حضور در بازار کار این کشور بسیار بالا باشد.

جالب است بدانید که در این کشور، انگلیسی، زبان اصلی تجارت بین شرکت‌ها و افراد مختلف است و حدود ۸۵ درصد از جمعیت کشور امارات را مهاجران خارجی تشکیل می‌دهند.

در تمامی شهرهای این کشور بازار کار مناسبی فراهم است، اما دو شهر ابوظبی و دوبی همواره جایگاه بالاتری نسبت به دیگر شهرها دارند. در نظر داشته باشید که هزینه زندگی در این کشور نسبتاً گران است، اما با داشتن درآمد مناسب قادر خواهید بود که زندگی سطح بالایی برای خود بسازید.

این کشور در حوزه‌های مختلفی دست به توسعه زیر ساخت‌ها زده، از این رو به برخی مهارت‌ها و مشاغل نیاز شدیدی پیدا کرده است. اگر در زمینه‌هایی که امارات به آن‌ها نیاز دارد، مهارت داشته باشید، می‌توانید شانس بیشتری برای مهاجرت کاری به این کشور و اقامت در آن به دست آورید.

برای مشاهده جزئیات مشاغل مورد نیاز کشور امارات اینجا کلیک کنید.

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (6 رای)
سیتنا 1
2022-03-16 15:49

افزودن دیدگاه جدید