کد مطلب: 

224665

۴۰۰ هزار دلار استقلال روی هوا

روزی که سیدمجید حسینی استقلال را به مقصد تیم ترابزون اسپور ترکیه ترک کرد، امیرحسین فتحی، سرپرست باشگاه استقلال از کسب درآمد 600 هزار دلاری از انتقال این بازیکن خبر داد.
۴۰۰ هزار دلار استقلال روی هوا

به گزارش ایران ورزشی، مبلغی که اگر به موقع درحساب باشگاه استقلال قرارمی‌گرفت می‌توانست بخشی ازحاشیه های اخیررا که ناشی ازبی میلی بازیکنان برای تمرین بود را خنثی کند وتمرینات استقلال درموعد مقرربرگزارشود. بدقولی باشگاه ترکیه ای اما به مرورزمان باشگاه استقلال را به دردسرانداخت وهنوز 400هزاردلارازآن پولی که باید بابت حق انتقال درحساب باشگاه استقلال می‌نشست به آبی‌ها پرداخت نشده است. اکنون نزدیک به ماه است که ازبدقولی باشگاه ترکیه ای می‌گذرد وباشگاه استقلال درمکاتباتی که با ترک ها داشته به نتیجه ای نرسیده و مشخص نیست که چرا این باشگاه ازپرداخت حقوق باشگاه استقلال درانتقال مجید حسینی سربازمی‌زند.

 مسئولان باشگاه استقلال چندی قبل برای رسیدن به مطالبات خود حتی موضوع را به گوش فیفا هم رساندند ونامه ای را به این ارگان ارسال کردند تا شاید پیش ازپایان سال جاری به حقوق خود برسند اما شنیده ها حکایت ازصرف زمان 3ماهه برای رسیدگی به شکایت استقلال از ترابزون دارد که دراین شرایط بعید است که باشگاه استقلال پیش ازپایان سال جاری بتواند به 400هزاردلارخود برسد. مبلغی که معادل ریالی اش نزدیک به 5میلیاردتومان می‌شود وبرای پوشش دادن برخی هزینه های استقلال رقم بسیارقابل توجهی است. البته باشگاه های ترکیه دربی انضباطی مالی ید طولایی دارند و سابقه حضوربازیکنان ایران درلیگ ترکیه کاملا گویای مشکلاتی است که همواره این باشگاه ها برای بازیکنان فوتبال ایران ایجاد کرده است.

نه فقط بازیکنان بلکه حالا باشگاه ها هم به صف معترضان پیوسته اند وروشن نیست که ترابزون چه زمان می‌خواهد به تعهداتی که به باشگاه استقلال داده بود، جامه عمل بپوشاند وباشگاه استقلال به حقوقش ازاین انتقال برساند. زمانی که حسینی هنوزتحت قرارداد با باشگاه استقلال ترکیه ای ها خیلی تلاش می‌کردند تا این بازیکن را به هرشکل که شده به خدمت بگیرند اما حالا حاضرنیستند حتی جواب سوال های باشگاه استقلال را بدهند.

البته ادامه این روند به طورقطع چالش بزرگی برای ترکیه ای ها ایجاد خواهد کرد واین باشگاه را به دردسرخواهد انداخت. حتی محرومیت های بین المللی.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-01-30 18:33

افزودن دیدگاه جدید