کد مطلب: 

216032

این مرد بی غیرت ترین شوهر دنیاست

مردی به همسر خود به همراه دوستش تعرض کرد.
این مرد بی غیرت ترین شوهر دنیاست

به گزارش رکنا، مردی همسر خود را به دلیل این که درخواستش را برای رابطه نامشروع با دوستش قبول نکرد به قتل رساند.

آنتونی 39 ساله در اعترافات خود گفت: من از همسرم خواستم که با صمیمی ترین دوستم که همسرش را طلاق داده رابطه داشته باشد. اما سارا خیلی عصبانی شد و مقاومت کرد. ابتدا سعی کردم او را مجاب کنم که این کار را انجام بدهد اما سارا که گوشش بدهکار نبود مرا عصبانی کرد تا دست به کاری جبران ناپذیر بزنم.

او در ادامه افزود: تصمیم گرفتم با دوستم تماس بگیرم و برای شب به خانه دعوتش کنم که او هم خیلی سریع وقتی فهمید سارا هم است پذیرفت.

ابتدای مهمانی همه چیز خیلی رسمی جلو رفت و چهره سارا نارضایتی و ترس را نشان می داد اما من به او توجهی نداشتم چون می خواستم با زبان خوش راضی اش کنم. اما خودش خواست که همه چیز اجباری و سخت باشد.

پس از چند ساعت به مایکل اشاره کردم تا به سراغ سارا برود و خودم هم از خانه خارج شدم تا راحت باشند. بعد از دقایقی متوجه جیغ و داد و گریه سارا شدم. وقتی وارد خانه شدم او را در وضعیت ناجوری با مایکل دیدم، سعی کردم با ملایمت وادارش کنم تا با مایکل رابطه داشته باشد. اما وقتی فهمیدم قصد همراهی ندارد با مایکل به او تعرض وحشیانه ای کردیم.

در این حین سارا مدام تکرار می کرد که ما را به پلیس لو خواهد داد، من هم چون ترسیده بودم به او حمله کردم و با کوباندن سرش به لبه میز او را کشتم.

طبق گزارش افسر پرونده، مایکل گزارش این جنایت را به پلیس داد که طی عملیاتی سریع ماموران توانستند آنتونی را دستگیر کنند.

در حال حاضر آنتونی و مایکل در زندان به سر می برند تا حکم نهایی‌شان اعلام شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2018-07-26 16:28

افزودن دیدگاه جدید