کد مطلب: 

181845

افشاگری صدف طاهریان از فساد در سینمای ایران

صدف طاهریان گفت: یکی از اهالی سینما به من پیشنهاد داد: با «یک ماه رابطه»، مرا وارد بسیاری از پروژه های مهم سینمایی خواهد کرد.
افشاگری صدف طاهریان از فساد در سینمای ایران

به گزارش سیتنا، صدف طاهریان (بازیگری که اخیرا کشف حجاب او جنجال‌های بسیاری برانگیخته) هفته گذشته وعده داده بود که بزودی در مصاحبه‌ای از چیزی که او در پیامی به دوستش «کثافات سنیمای ایران» خوانده بود، پرده بردارد. وی بالاخره در مصاحبه با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور از پدیده‌های غیراخلاقی سینمای ایران پرده برداشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوی خود با صراحت اشاره کرده که برخی موسسات و شرکت‌های سینمایی و حتی برخی کارگردانان و تهیه کنندگان برای بازی دادن او در فیلم‌های خود از وی درخواست‌های شرم آور می‌کردند. به گفته وی یکی از افراد یادشده حتی به او وعده داده که «اگر یک ماه با وی رابطه داشته باشد»، او را وارد بسیاری از پروژه های مهم سینمایی خواهد کرد.

طاهریان با تاکید بر اینکه این تجربه منفی تنها مشاهدات خود او یا چندتن از دوستان نزدیک اوست و شاید شامل همه زنان بازیگر ایرانی یا همه کارگردانان و دست اندرکاران سینما نباشد، در پاسخ به این پرسش که چرا در داخل ایران این مسائل را فاش نکرده گفت: «وقتی سراغ برخی اصحاب رسانه می رفتم و می‌گفتم اوضاع ، با کمال تعجب می‌گفتند که شاید خودت هم … داشتی که این کار را می‌کردند!»

وی در ادامه این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا از عدم بازگشت به سینمای ایران نمی‌هراسد گفته: «هیچ ترسی ندارم. دیگر برایم مهم نیست که به سینمای ایران برگردم».

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2015-10-30 17:03

دیدگاه‌ها

تصویر فرج
هرچی صدف طاهریان درباره فساد در سینمای ایران بگه قبول،آخه دختره. ......رفتی اونور از فساد خبری نیست!! خیلی بدبختن بعضی ها
ارسال شده توسط فرج در 01 بهمن 94 - 19:14
تصویر مشعوفی
این واقعیتی است که نه تنها در سینما بلکه در جاهای دیگر نیز وجود دارد. هفته قبل در هتل ایرانیان قزوین اقامت داشتم. زن جوان و زیبایی را دیدم که با مرد مسن و نازیبا غذا می‌خورد. گفتگوی آنها نشان می‌داد که زن و شوهر هستند! در این خصوص از گارسون رستوران سوال کردم موضوع چیست؟ ایشان گفت که پدر این خانم جوان فوت کرده و او مجبور است برای تامین مخارج خانواده بی‌بضاعت خود، صیغه این آقا شود و هفته‌ای یک شب را در هتل با ایشان بسر ببرد!!!!!!!!!!!!!!!! هرچند این موضوع کاملا شرعی و اسلامی است ولی با شنیدن این خبر فقط به زمین و زمان ناسزا گفتم ولی چه فایده؟
ارسال شده توسط مشعوفی در 09 آبان 94 - 17:46
تصویر کاظمی
اینو که ما هم میدونیم. خبر جدیدی نبود. متاسفم برای این وضع
ارسال شده توسط کاظمی در 09 آبان 94 - 09:18

افزودن دیدگاه جدید