کد مطلب: 

13313

محصولات کسپرسکی با نامی آشنا در بازار ایران

محصولات کسپرسکی با نامی آشنا در بازار ایران

شرکت ای ام تی ، توزیع کننده راهکارهای امنیتی در ایران و خاورمیانه، توزیع محصولات کسپرسکی را نیز آغاز خواهد کرد.

 

به گزارش سیتنا، شهرام آذرور، مدیر فروش منطقه آسیای غربی شرکت با اعلام این خبر گفت: ای ام تی که تاکنون حضوری پرشتاب را در خاورمیانه داشته و راهکارهای جدید بسیاری را عرضه نموده است، به دنبال تقاضای بازار و کانال توزیع، محصولات کسپرسکی را در ایران نیز ارائه خواهد نمود.

 

مدیر فروش منطقه آسیای غربی شرکت با اشاره به وجود سابقه چندین ساله در زمینه کار روی محصولات کسپرسکی  تاکید کرد: شرکت ای ام تی باتوجه به تمرکزی که بر ارائه محصولات امنیتی دارد، با توسعه بخش فروش خود، راهکارهای کسپرسکی را به طور گسترده و با درنظر گرفتن سیاست های خود فقط در اختیار کانال توزیع قرار خواهد داد که این سیاست یکی از مزیت های اصلی شرکت است.

 

وی همچنین با اشاره به سوابق چندین ساله مدیران ارشد شرکت در زمینه راه اندازی کانال توزیع کسپرسکی؛ به عنوان اولین وارد کننده این برند به ایران؛ و همچنین ارتباط تجاری مستحکم و دیرینه با مدیران ارشد شرکت کسپرسکی به منظور حمایت از شبکه فروش و مصرف کنندگان محصولات این شرکت تصریح کرد: همانگونه که سازمان ها و مشتریان مطلع هستند، ما در کانال توزیع فقط با توزیع کنندگان خود مرتبط هستیم و هیچگونه فروش مستقیمی را به مشتریان نهایی نداریم. در نتیجه این نمایندگان ما هستند که راهکارها را با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب ارائه خواهند نمود و حمایت های ما را در رابطه با سرعت بیشتر و کیفیت برتردر کلیه مراحل از بازاریابی و فروش تا خدمات پس از فروش دریافت خواهند نمود.

 

آذرور در خاتمه ضمن تشکر از اعتماد سازمان ها و کانال فروش گفت: مطمئنا همه راهکارهای امنیتی موجود در سبد کالای خود؛ از جمله محصولات کسپرسکی؛ را با کیفیت، قیمت و گارانتی مناسب در ایران ارائه خواهیم نمود و انتخاب های متنوعی را پیش روی سازمان ها قرار خواهیم داد. ضمنا با توجه به افزایش تقاضا و برنامه های توسعه بزودی با نامی ایرانی و به منظور حمایت نمایندگان فعالیت خود را در سطح چشمگیری توسعه خواهیم داد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2014-03-09 11:16

افزودن دیدگاه جدید