کد مطلب: 

189541

پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

روز خبرنگار، یادآور رشادت ها و حماسه آفرینی های کسانی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود نقش رنگینی بر تاروپود حقیقت و جاودانگی آفریدند. یاد و خاطره ی شهدای خبرنگار را گرامی می داریم.
پیام مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش سیتنا، دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان به مناسبت روز خبرنگار با ارسال پیامی، از همکاری، همراهی و همدلی خبرنگاران رسانه های کشور و به خصوص خبرنگاران اقتصادی و بانکی در معرفی دستاوردها و عملکرد سیستم بانکی و بانک پارسیان تقدیر کرد. 

وی در پیام خود اظهار داشت:  بانک پارسیان در تعامل با نخبگان اجتماعی و جامعه رسانه ای کشور، همواره حفظ احترام و افزایش همکاری با رسانه ها را مورد توجه قرار داده و با تقدیر از همراهی و همدلی خبرنگاران ارجمند و فرهیخته رسانه های گروهی در انتشار دستاوردها و عملکرد کارکنان بانک پارسیان، مراتب سپاس خود را بابت تلاش های خبرنگاران در سال های دشوار نظام بانکی در دوره تحریم، پسا برجام و همچنین در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی اعلام می دارد. 

وی افزود: بدینوسیله از زحمات بی دریغ اصحاب قلم و عرصه رکن چهارم مردم سالاری در اعتلای آگاهی و اطلاع رسانی تشکر می کنیم  و از تلاش خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی  و به روز نمودن دانش اقتصاد و اطلاعات بانکی جامعه  شبانه روز تلاش می‌کنند و همواره در کنار کارکنان بانک پارسیان در ارائه خدمات و اطلاع رسانی در جهت کاهش مشکلات مشریان بانک هستند، سپاسگزاریم. مدیران، کارکنان و کارشناسان روابط عمومی بانک پارسیان همواره از حضور به موقع، نقدهای دلسوزانه، اطلاع رسانی شفاف و دقیق و به موقع عملکرد بانک به مشتریان و مردم عزیز در سراسر کشور، تقدیرکرده اند. 

بانک پارسیان به پاس حرمت قلم و جایگاه فاخر فرهیختگان گرامی جامعه، بهترین ها را برای جامعه  رسانه ای کشور آرزو  می کند و از همدلی و همراهی خبرنگاران حوزه پولی وبانکی رسانه ها در سال های اخیر نهایت تقدیر را دارد. امید است در انجام رسالت آگاهی بخشی، شفاف سازی و ارتقای سطح فرهنگی جامعه، بیش از پیش موفق و موید و سرافراز باشید.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-08-07 17:18

افزودن دیدگاه جدید