کد مطلب: 

293481

اجرای دقیق قانون جهش تولید دانش بنیان؛ از مهمترین سرفصل‌های کاری معاونت علمی ریاست جمهوری در سال 1403

معاون توسعه اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری، اجرای دقیق و باکیفیت قانون جهش تولید دانش‌ بنیان را از مهمترین سرفصل‌های کاری این معاونت در سال ۱۴۰۳ خواند.
اجرای دقیق قانون جهش تولید دانش بنیان؛ از مهمترین سرفصل‌های کاری معاونت علمی ریاست جمهوری در سال 1403

به گزارش سیتنا، جواد مشایخ با اشاره به برنامه های معاونت علمی در سال جدید گفت: معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان در تلاش است تا با استفاده از ابزارهای موجود، خدمت‌رسانی حداکثری را به شرکت های فناور و دانش‌بنیان داشته باشد.

وی با اشاره به سؤال یکی از مدیران عامل شرکت‌ها در خصوص اعطای تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: معاونت علمی خود نهاد مالی نیست و اعطای تسهیلات را در قالب قوانین و مقررات موجود از طریق نهادهای مالی همچون صندوق نوآوری و شکوفایی، نظام بانکی و صندوق‌های پژوهش و فناوری پیگیری می‌کند.

مشایخ همچنین به ضرورت توجه شرکت‌ها به استفاده از ابزارهای قانونی نوین مانند اعتبار مالیاتی، تولید بار اول و تأمین مالی طرح‌های فناورانه از طریق بازار سرمایه اشاره کرد.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، دبیران نمایشگاه‌های «اینوتکس 2024» و «ایران‌هلث 1403» که به ترتیب در روزهای 18 تا 21 اردیبهشت و 29 اردیبهشت تا 1 خرداد 1403برگزار خواهند شد، به بیان ویژگی‌های این نمایشگاه‌ها پرداختند و مدیران برخی از شرکت‌های مستقر در پارک فناوری پردیس نیز دیدگاه‌ها و سؤالات خود را در زمینه‌های مختلف کاری شرکت‌ها طرح کردند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-17 15:19

افزودن دیدگاه جدید