کد مطلب: 

293430

جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد

با برگزاری مراسم داوری سومین جشنواره عکس «همه جا در دسترس» حدود 700 عکس ارسال شده به این جشنواره مورد بررسی و داوری قرار گرفت.
جلسه داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» برگزار شد

به گزارش سیتنا، با برگزاری مراسم داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» که ساعاتی به طول انجامید، برگزیدگان این دوره جشنواره انتخاب شدند.

بر اساس این گزارش، در سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» حدود 700 عکس با موضوعات پروژه ملی فیبرنوری، توسعه ارتباطات در مناطق روستایی، ارتقای خدمات پستی و پست بانک درمناطق روستایی و شهری، تولیدکنندگان محصولات و تجهیزات فناورانه و مخابراتی ایرانی، اینترنت کودک و نوجوان و فضای مجازی و تاثیر آن بر زندگی شهری و روستایی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

پس از بررسی هیأت داوران در نهایت ۶۰ اثر به مرحله نهایی داوری راه پیدا کرد که در بخش تک عکس ۳ اثر به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را به دست آوردند و دو اثر نیز شایسته تقدیر شدند.

در بخش مجموعه عکس نیز داوران ۲ مجموعه عکس را شایسته تقدیر دانستند.

فرهاد سلیمانی ،حسن غفاری و روح الله وحدتی داوری سومین دوره جشنواره عکس «همه جا در دسترس» را برعهده داشتند.  بر اساس همین گزارش، دومین دوره این جشنواره در سال گذشته به منظور بازنمایی توسعه سریع ارتباطات و فناوری اطلاعات در کشور و دستاورد‌های آن برگزار شده بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-16 13:52

افزودن دیدگاه جدید