کد مطلب: 

293298

مخالفت صرافی بینگ‌اکس با تحریم ایرانی‌ها

صرافی ارزهای دیجیتال بینگ‌اکس (BingX) رسما اعلام کرد که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا بدون توجه به تحریم‌ها، معاملات خود را در این پلتفرم انجام دهند و امکان احراز هویت کاربران با کارت ملی نیز میسر است.
مخالفت صرافی بینگ‌اکس با تحریم ایرانی‌ها

به گزارش سیتنا از کوین تلگراف، صرافی ارزهای دیجیتال بینگ‌اکس (BingX) که یکی از ۲۰ صرافی بزرگ جهان از نظر حجم معاملات است رسما اعلام کرد که به کاربران ایرانی اجازه می‌دهد تا بدون توجه به تحریم‌ها، معاملات خود را در این پلتفرم انجام دهند.

کوین تلگراف می‌گوید مسئولان این صرافی گفته‌اند که هیچ مشکلی با کاربران ایرانی ندارند و حتی امکان احراز هویت با کارت ملی نیز برای کاربران ممکن است.

این صرافی همچنین امکان مبادله ریال با تتر را به کاربران می‌دهد که برخلاف قوانین و تحریم‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا است.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، این پلتفرم در جمهوری لیتوانی به ثبت رسیده و مجوز قانونی فعالیت در استرالیا و سنگاپور را دریافت کرده است.

با این حال، اقدام آنها برای مخالفت علنی با تحریم‌ها علیه ایران و کاربران ایرانی ممکن است باعث افزایش حساسیت و توجه به فعالیت‌های این صرافی از سوی دولت آمریکا شود.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-13 14:29

افزودن دیدگاه جدید