کد مطلب: 

293214

برتری عجیب یک گوشی میان‌رده چینی نسبت به پرچمداران اپل و سامسونگ!

گوشی جدید و اقتصادی شرکت چینی اوپو با نام تجاری A3 پرو قابلیت منحصر به فردی دارد که حتی در پرچمداران اپل و سامسونگ هم دیده نمی‌شود. کاربران این گوشی با بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و گردوغبار می‌توانند از آن حتی در شرایط محیطی دشوار مانند مناطق مرطوب و پر گردوغبار استفاده کنند.
برتری عجیب یک گوشی میان‌رده چینی نسبت به پرچمداران اپل و سامسونگ!

به گزارش سیتنا، این گوشی چینی موفق به کسب گواهی IP69 شده است که در مقایسه با پرچمداران سامسونگ و اپل که دارای گواهی IP68 هستند، پیشرفت چشمگیری محسوب می‌شود.

گواهی IP69 بالاترین سطح مقاومت در برابر آب و گردوغبار را نشان می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود که کاربران بتوانند از این گوشی حتی در شرایط محیطی دشوار مانند مناطق مرطوب و پر گردوغبار استفاده کنند. این در حالی است که پرچمداران اپل و سامسونگ چنین قابلیتی ندارند.

علاوه بر این، اوپو A3 پرو به صفحه‌نمایش اولد 6.7 اینچی با وضوح +FHD و نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز است. همچنین این گوشی از پردازنده قدرتمند دیمنسیتی 7050، حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد.

در بخش عکاسی نیز این گوشی چینی از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دایره‌ای برخوردار است. باتری 5,000 میلی‌آمپرساعتی و سیستم‌عامل اندروید 14 نیز از دیگر ویژگی‌های این دستگاه هستند.

با توجه به این قابلیت‌های بی‌نظیر، گوشی جدید اوپو A3 پرو می‌تواند در بازار میان‌رده جایگاه خوبی پیدا کند. البته در مورد قیمت آن هنوز اطلاعات دقیقی در دسترس نیست و باید منتظر ماند تا مشخص شود آیا این گوشی چینی در بین بهترین‌های میان‌رده قرار خواهد گرفت یا خیر.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-04-10 13:12

افزودن دیدگاه جدید