کد مطلب: 

293148

ارتقای بهره وری و خلق جریان‌های جدید درآمدی دیجیتال؛ کلان‌روند مخابرات در سال 1403

معاون راهبرد و کسب و کار شرکت مخابرات ایران گفت: ارتقای بهره وری و خلق جریان‌های جدید درآمدی از زیست بوم دیجیتال، کلان‌روند مجموعه مخابرات در سال ۱۴۰۳ است که ارائه خدمات هوشمند یکپارچه در حوزه آی‌سی‌تی را به دنبال خواهد‌ داشت.
ارتقای بهره وری و خلق جریان‌های جدید درآمدی دیجیتال؛ کلان‌روند مخابرات در سال 1403

به گزارش سیتنا، بر اساس اعلام یوسف شکوری معاون راهبرد شرکت مخابرات ایران، استفاده کارآمد از منابع موجود شامل تجهیزات و ظرفیت های موجود برای ارائه خدمات، توسعه و سرمایه گذاری در مناطق با رویکرد استفاده از مزیت شبکه فیبرنوری، توجیه پذیری طرح های توسعه ای شامل شبکه دسترسی، انتقال و کاهش هزینه های عملیاتی شبکه با بهسازی و نوسازی زیرساخت‌های موجود، ‌راهبردهای عملیاتی کسب و کار مخابرات در سال ۱۴۰۳ را تشکیل می دهد.

وی افزود: کنترل پیشرفت پروژه ها و پیگیری تحقق برنامه های تعریف شده، بازنگری شاخصهای کلیدی عملکرد در حوزه های ستادی و مناطق، برگزاری دوره های آموزشی مدیریت ریسک و نرم افزارهای پیشرفته، تعالی سازمانی و روش های ارزیابی عملکرد، از مهم‌ترین روش های رسیدن به برنامه های طراحی شده است.

شکوری، تمرکز بر رشد درآمد از محل سرویس های باند پهن و تاکید بر حضور در نقاط ARPU  مثبت را از اهم راهبردهای مالی شرکت عنوان کرد و افزود: بهبود تجربه دیجیتال مشتری، توسعه بازار خدمات، افزایش مشارکت ها و سرمایه گذاری در بخش های دانش بنیان و نوآور،سبب ایجاد جریان های جدید درآمدی و دستیابی به بازارهای بالقوه در بخش ارتباطات و اقتصاد دیجیتال است.

معاون راهبرد شرکت با تشریح اهم سیاست ها در حوزه داخلی راهبرد عنوان کرد: تدوین و بازنگری معماری سازمانی و اسناد فرایندی، ارزیابی عملکرد شش ماهه و سالانه مناطق و حوزه های ستادی و همچنین، بازنگری اهداف و شاخص های راهبردی شرکت مخابرات در صورت لزوم، روند راهبردی اجرای برنامه‌های مصوب در سال ۱۴۰۳ را تشکیل می‌دهد.

در نخستین نشست شورای مدیران مخابرات در سال ۱۴۰۳، اهم برنامه هاو سیاست های کلان راهبردی سال جدید، توسط مهندس‌شکوری، معاون راهبرد و کسب و کار شرکت، دکتر زارعیان معاونت تجاری و خدمات مشتریان، مهندس خلیلی معاونت شبکه، مهندس آزاد معاونت پشتیبانی و زنجیره تامین و دکتر باقری مدیرکل بررسی اقتصادی و توسعه کسب و کار ارایه و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-08 16:10

افزودن دیدگاه جدید