کد مطلب: 

293084

آیا بیت‌کوین به کانال 70 هزار دلاری باز می‌گردد؟

پیش‌بینی شده بود که قیمت بیت‌کوین در آخر هفته از 69 هزار دلار به 70 هزار دلار برسد و همانطور که انتظار می‌رفت، اکنون قیمت بیت‌کوین به 69 هزار و 346 دلار افزایش یافته و با پیش‌بینی آن همراه شده است.
آیا بیت‌کوین به کانال 70 هزار دلاری باز می‌گردد؟

به گزارش سیتنا، بیت‌کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار، همانطور که انتظار می‌رفت، به حدود ۷۰ هزار دلار بازگشته است. علاوه بر این، با این افزایش، آلت‌کوین‌ها نیز رسیدن به اوج‌های جدید را آغاز کرده‌اند. اگرچه داده‌های صندوق‌های قابل معامله در بورس بیت‌کوین طی روز جمعه عملکرد مطلوبی نشان ندادند، اما مشخص شد که بهبود تقاضا ادامه دارد.

انتظار می‌رود که نگرانی بازار رمزارزها نسبت به داده‌های تورم ماه مارس ادامه یابد. داده‌های دو ماه اول سال، اعضای فدرال رزرو را مضطرب نکرد، اما تداوم ارقام بالای تورم، رویدادی منفی برای کاهش نرخ بهره خواهد بود که به نیمه دوم سال موکول شده است.

با نگاهی مثبت، اگر تورم در ماه مارس کاهش پیدا کند و احساسات اوایل سال را تغییر دهد، از انتظار کاهش نرخ بهره حمایت خواهد کرد که به‌طور بالقوه باعث افزایش دیگری در روز چهارشنبه خواهد شد، این مورد می‌تواند به دلایلی مانند زمان طولانی تا جلسه بعدی فدرال رزرو و روزهای باقی‌مانده تا هاوینگ، به سرعت علاقه سرمایه‌گذاران را تحریک کند.

کریپتوکارنسی نوشت، مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۵۹ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۲.۱۴ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۲.۷۶ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۰۹ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۱.۵۷ میلیارد دلار است که ۳۲.۷۲ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۷.۱۶ میلیارد دلار است که  ۱۱.۶۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۴.۲۴ میلیارد دلار است که ۸۸.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-04-07 10:44

افزودن دیدگاه جدید