کد مطلب: 

291360

درخواست ابطال به جای اصلاح سامانه جامع تجارت در صنعت طلا

رئیس کارگروه طلا و جواهر و رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، سکه و نقره تهران گفت: زمانی صحبت بر اصلاح سامانه جامع تجارت بود، اما اکنون شرایط سامانه به گونه ای است که امکان اجرای آن در صنف طلا وجود ندارد و مسئولان باید نسبت به ابطال این سامانه اقدام و از اجرا در صنعت طلا جلوگیری کنند.
درخواست ابطال به جای اصلاح سامانه جامع تجارت در صنعت طلا

به گزارش سیتنا، نادر بذرافشان گفت: در صورتی که ابطال سامانه جامع تجارت انجام نشود  مشکلات بدی نسبت به فرار سرمایه و فرار مالیاتی رخ خواهد داد و صنف طلا و جواهر ضربه ای که در مالیات بر ارزش افزوده خورده است دوباره تکرار خواهد شد و شرایط بحرانی به وجود می آید.

وی با بیان اینکه اتحادیه طلا و جواهر تهران در حمایت از صنف طلا دفاعیه کامل داشته است و همواره با مستندات از صنعت خود دفاع کرده و در این راستا کوتاهی نداشته و با قدرت نسبت به روبه رویی با مشکلات و پیگیری حقوق حقه اقدام نموده و در مورد  تعدد سامانه ها و مخصوصا سامانه جامع تجارت پیگیری های قانونی انجام داده است و اکنون با همکاری و همفکری برای ابطال سامانه جامع تجارت در تلاش است.

بذرافشان تاکید کرد: امکان اجرای سامانه جامع تجارت در صنف طلا وجود ندارد و مسئولان باید نسبت به ابطال این سامانه اقدام و از اجرا در صنعت طلا جلوگیری کنند.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر، سکه و نقره تهران با بیان اینکه  اگر برای تولیدکنندگان شرایط و عرصه تنگ شود سرمایه خود را در سمت بازار های دیگر سرمایه گذاری می برند و این صنعت دچار بحران خواهد شد بیان داشت: در حال حاضر صنف طلا در شرایط خوبی نیست و اغلب سرمایه های صنف و صنعت  به کشور های ترکیه و همجوار می رود و باید مسئولین نسبت به ابطال این سامانه اقدام و به صنعت نگاه کارشناسانه و دلسوزانه داشته باشند تا دچار آسیب شدید نشود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-20 14:35

افزودن دیدگاه جدید