کد مطلب: 

290686

افتتاح شبکه اینترنت پرسرعت در شهر خوی

استاندار آذربایجان‌ غربی گفت: برای پروژه اینترنت پرسرعت شهر خوی ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و خوی اولین شهر آذربایجان‌ غربی است که به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می‌شود و این امر رونق کارهای اقتصادی را به ارمغان خواهد آورد.
افتتاح شبکه اینترنت پرسرعت در شهر خوی

به گزارش سیتنا، محمدصادق معتمدیان در مصلای شهرستان خوی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم در دولت سیزدهم شتاب بیشتری گرفته، افزود: خدمتگزاری دولت مردمی در شرایط خاص تحریم‌های ظالمانه و جنگ ترکیبی دشمن علیه ایران اسلامی انجام شده، اما حضور هوشمندانه مردم در صحنه همیشه توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است.

وی همچنین با اشاره به جایگاه ویژه ایران در منطقه در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی و استقامت جبهه مقاومت، امنیت پایدار را برای منطقه و ایران به ارمغان آورده است.

استاندار آذربایجان‌غربی به افتتاح بیش از پنج هزار پروژه عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۴۴ هزار میلیارد تومان در استان از ابتدای دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: با اختصاص ۵۰ هزار میلیارد تومان در سفر سال گذشته ریاست جمهوری به آذربایجان‌غربی، در جمع سه استان با جذب بیشترین اعتبارات سفرهای استانی قرار گرفتیم.

معتمدیان همچنین با اشاره به آغاز نهضت مدرسه‌سازی در استان از ابتدای دولت سیزدهم، اضافه کرد: در این مدت ۷۹۲ کلاس درس در آذربایجان‌غربی افتتاح شده و ساخت یک هزار ۸۰۰ کلاس درس دیگر نیز آغاز شده که تا پایان دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه نهضت گازرسانی را از خدمات بزرگ جمهوری اسلامی معرفی کرده و افزود: ضریب نفوذ شبکه گاز در آذربایجان‌غربی به ۸۵ درصد رسیده و به ۵۶۲ روستا در دو سال گذشته گازرسانی شده است.

استاندار آذربایجان‌غربی به رویکرد تثبیت جمعیت در روستاها نیز اشاره کرده و یادآور شد: زیرساخت‌های لازم در روستاها فراهم شده و در دو سال گذشته ۴۱۲ روستا به اینترنت و شبکه ارتباطی کشور وصل شده و تا چند ماه آینده تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار جمعیت به اینترنت متصل خواهند شد.

معتمدیان همچنین با اشاره به افتتاح شبکه اینترنت پرسرعت در شهر خوی، افزود: برای این پروژه ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده و خوی اولین شهر آذربایجان‌غربی است که به شبکه اینترنت پرسرعت متصل می‌شود. این امر رونق کارهای اقتصادی را به ارمغان خواهد آورد.

وی در ادامه با اشاره به تداوم جهاد آبرسانی در آذربایجان‌غربی، اظهار داشت: سال گذشته یک هزار میلیارد تومان به این حوزه اختصاص یافته و تا پایان دولت سیزدهم، بیش از ۶۰۰ روستای استان به شبکه آب شرب سالم و بهداشتی متصل می‌شوند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2024-02-04 09:27

افزودن دیدگاه جدید