کد مطلب: 

289191

معاون سازمان منطقه آزاد کیش از غرفه مبین‌نت بازدید کرد

همزمان با برگزاری سومین روز از نمایشگاه تلکام ۱۴۰۲، دکتر مهدی ادیبان، عضو هیات مدیره و معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در غرفه مبین‌نت حضور یافت و در جریان دستاوردها و محصولات این شرکت در زمینه شهر هوشمند و اینترنت اشیاء قرار گرفت.
معاون سازمان منطقه آزاد کیش از غرفه مبین‌نت بازدید کرد

به گزارش سیتنا به نقل از روابط‌عمومی مبین‌نت، دکتر مهدی ادیبان، عضو هیات مدیره و معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش در حین بازدید خود از نمایشگاه تلکام از غرفه مبین‌نت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تحول دیجیتال و یکی از اولین اپراتور‌هایی که پروژه سرویس‌های اینترنت اشیاء را به صورت عملیاتی در سطح شهر‌های ایران آغاز کرده است، بازدید کرد.

مبین‌نت با تکمیل سبد محصولات خود و اضافه کردن سرویس‌های IoT از جمله پلتفرم هوشمند پایش حریق الرت، آسانسور هوشمند، شعب هوشمند، ساختمان هوشمند و دیگر محصولات خود در هوشمند سازی صنایع به سوی هوشمندسازی شهر‌ها قدم برمی‌دارد.

از آنجایی که منطقه آزاد کیش با توجه به موقعیت اقتصادی و استراتژیک خود همواره از پیش قدمان نوآوری در کشور می‌باشد، امید است به زودی شاهد آغاز پروژه‌های شهر هوشمند در جزیره کیش باشیم.

غرفه مبین‌نت واقع در سالن ۸و۹ نمایشگاه بین‌المللی تهران میزبان متخصصین، علاقه‌مندان و صاحب نظران برای بررسی محصولات و مشاهده دموی سرویس‌های نوآور خود می‌باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2023-12-25 21:47

افزودن دیدگاه جدید