کد مطلب: 

289175

همکاری «ایرانسل» و «مکو» در راستای تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول آفرین و هوشمندسازی + تصاویر

مراسم امضای تفاهم نامه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت و برق کنترل مپنا (مکو) با موضوع «مشارکت در تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول آفرین و هوشمندسازی» برگزار شد.
ایرانسل

به گزارش خبرنگار سیتنا، در سومین روز از نمایشگاه ایران تلکام 1402، مراسم امضای تفاهم نامه شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل و شرکت مهندسی و ساخت و برق کنترل مپنا (مکو) با موضوع «مشارکت در تولید محصولات مبتنی بر فناوری‌های تحول آفرین و هوشمندسازی» با حضور رضا تقی پور، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، دکتر سید محمد موسوی، معاون وزیر صمت، میثم عابدی، معاون وزیر ارتباطات و مدیران عامل شرکت های ایرانسل و مکو و مپنا در محل غرفه ایرانسل برگزار شد.

دکتر محمدحسین رفان، مدیرعامل شرکت مکو در این مراسم، گفت: موضوع این همکاری مشترک در زمینه تولید محصولات است که حول محور هوشمندسازی همچون خانه هوشمند، کشاورزی هوشمند و غیره است.

وی ادامه داد: دنیای امروز، دنیای هوشمندسازی است که با این تفاهم نامه و با کمک هم این موضوع را پیش می بریم.

دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل در ادامه این مراسم افزود: محور این همکاری مشارکت برای توسعه زیرساخت های هوشمند در کشور است.

وی، افزود: از گذشته تا کنون با مکو و مپنا در بحث طراحی و ساخت دیوایس ها همکاری داشتیم.

عباسی آرند، اظهار کرد: ایرانسل شبکه پایداری برای قابلیت IoT دارد و دارای زیرساخت های ارتباطی هوشمند است.

مدیرعامل ایرانسل، افزود: به کمک مپنا قدم هایی برای ارائه سرویس ها و خدمات حوزه هوشمندسازی صنعت همچون کشاورزی بر می داریم و در همین راستا نمونه های پایلوتی در دست داریم که در سطح کشور توسعه می یابند.

رضا سبحانی پور، مدیر پروژه توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات مپنا نیز در این مراسم اظهار کرد: در این تفاهم نامه از ظرفیت های ایرانسل و مپنا در راستای هم افزایی در کشور در حوزه هوشمندسازی گام های موثری بر خواهیم داشت.

وی، اظهار کرد: در مپنا واحد ICT را حدود شش سال است که راه اندازی کرده ایم و و علاقه مند هستیم که برای خدمت به مردم و کشور در مسیر هوشمندسازی گام برداریم.

انتهای پیام

«همراه اول» و «مبین نت» حامیان ستاد خبری نمایشگاه تلکام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (1 vote)
سیتنا 3
2023-12-25 13:45

افزودن دیدگاه جدید