کد مطلب: 

289084

تحقق اهداف برنامه دولت با گسترش همکاری مخابرات و شرکت‌های دانش بنیان‌ حوزه اقتصاد دیجیتال

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: تعداد مشتریان بالا و گسترش شبکه مخابرات باعث جذب شرکت‌ها خواهد شد و این همکاری باعث تحقق اهداف برنامه دولت است که این برنامه افزایش سهم تولید ناخالص ملی از اقتصاد دیجیتال است که باید به این موضوع ورود کنیم که انشالله تا سال آینده سهم خود را محقق کنیم.
من

به گزارش خبرنگار سیتنا، نمایشگاه بین المللی تلکام 1402 ساعت 10 صبح امروز (شنبه دوم دی ماه) با حضور مقامات عالی رتبه صنعت ارتباطات و متخصصان حوزه دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال در محل نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.

در حاشیه این نمایشگاه، مهندس مجید سلطانی در نشست شرکت مخابرات ایران، اظهار کرد: نقطه حرکت برای هماهنگی بین همه شرکت ها علی الخصوص دانش بنیان‌های حوزه مخابرات، اقتصاد دیجیتال و فناوری اطلاعات، نشان می‌دهد که شرکت مخابرات ایران به عنوان حامی و شریک، با شرکت ها اقدامات سازنده و درآمدزا را پیش برده است؛ در گذشته شرکت ها اصلا گمان نمی کردند که شرکت مخابرات ایران از این حوزه حمایت کند.

وی، ادامه داد: از دو سال گذشته مقدمات فراهم شد و اکنون با محصول آمده ایم و شرکت های حوزه مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال مشاهده می کنند که مخابرات در این بخش پیش قدم شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: تعداد مشتریان بالا و گسترش شبکه مخابرات باعث جذب شرکت‌ها خواهد شد و این همکاری باعث تحقق اهداف برنامه دولت است که این برنامه افزایش سهم تولید ناخالص ملی از اقتصاد دیجیتال است که باید به این موضوع ورود کنیم که انشالله تا سال آینده سهم خود را محقق کنیم.

علی اصغر انصاری، معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در این نشست، گفت: آینده تلکام هم در ایران و هم در جهان، فناوری‌های جدید را در بر می گیرد و در صنایع مختلف نفوذ خواهد کرد.

محمدرضا بیدخام، اظهار کرد: محصولاتی که شرکت مخابرات ایران با خود به نمایشگاه آورده است، زیرساخت فناوری های جدید است.

وی، افزود: بروشورهایی به زبان های مختلف در اختیار بازدیدکنندگان خارجی قرار گرفته است و انشاله فردا شاهد حضور تیم بین المللی در نمایشگاه تلکام 1402 خواهیم بود.

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

«همراه اول» و «مبین نت» حامیان ستاد خبری نمایشگاه تلکام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-23 15:08

افزودن دیدگاه جدید