کد مطلب: 

288564

تکمیل سامانه صدور قبوض از سال 1403

معاون مالی و اقتصاد شهری شهردار تهران گفت: قبوض تا اسفند ماه سال جاری منتشر و پیامک‌ها نیز ارسال می‌شود و با شرکت‌های مختلف همکاری کرده‌ایم تا سامانه صدور قبوض کامل شود.
تکمیل سامانه صدور قبوض از سال 1403

به گزارش سیتنا، لطف الله فروزنده در صد و نود و نهمین جلسه شورا گفت: با شرکت‌های مختلف همکاری کرده‌ایم تا سامانه صدور قبوض کامل شود.

لطف الله فروزنده افزود: یکی از مشکلات ما بانک شماره‌های پیامکی است که از سال قبل با ادارات مختلف همکاری کردیم تا این سامانه تکمیل شود و تا جایی که بتوانیم صدور قبوض را با پیامک انجام می‌دهیم، اما کامل نمی‌توانیم قبوض کاغذی را حذف کنیم و باید به این اطمینان برسیم که سامانه پیامکی ما تکمیل شده است.

معاون شهردار تهران با اعلام اینکه پس از پیش‌بینی نرخ‌های جدید، دو ماه زمان برد تا سازمان فاوا سامانه را آماده کند، گفت: پس از اینکه قیمت‌ها مشخص شد، اگر بتوانیم مسئله سامانه پیامکی را تکمیل کنیم کاغذ را حذف خواهیم کرد، امسال قبوض در حال چاپ است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۳ قبوض را حذف کنیم.

لطف الله فروزنده درباره مطالبات شهرداری تهران از دولت هم گفت: شهردار تهران، نامه‌ای به رئیس جمهور ارسال کرده و بدهی‌ها اعلام شده است و رئیس جمهور نیز به سازمان مدیریت، برای تسویه بدهی‌ها نامه ارسال کرده است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-12-10 15:01

افزودن دیدگاه جدید