کد مطلب: 

282082

بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سکوهای دیجیتال همراه اول

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از محصولات و سرویس‌های دیجیتال همراه اول در نمایشگاه الکامپ 2023، در نشستی پای صحبت های مدیران همراه اول نشست.
بازدید وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از سکوهای دیجیتال همراه اول

به گزارش سیتنا به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه هیات همراه در سومین روز از برگزاری نمایشگاه بین‌المللی الکامپ ۲۰۲۳ بازدیدی از سالن 35 نمایشگاه بین المللی تهران و گروه همراه اول داشت و در نشستی با مدیران همراه اول، پای صحبت آنان نشست.

در این نشست که حمید بهروزی قائم مقام مدیرعامل همراه اول و برخی از مدیران ارشد همراه اول حضور داشتند، به مواردی نظیر سکوهای دیجیتال توسعه داده شده توسط همراه اول نظیر «شاد» و «روبیکا» پرداخته شد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست خلق ترافیک توسط پلتفرم های دیجیتال همراه اول را خوب ارزیابی کرد و گفت: پیام رسان روبیکا بستر بسیار خوبی است و نشان داد که می توان نیاز ارتباطی مردم را توسط بسترهای داخلی به خوبی پاسخگو بود.

اسماعیلی همچنین در جریان این نشست و بازدید از سرویس های همراه اول، در جریان جزییات فنی و ساختاری جویشگر بومی ذره بین هم قرار گرفت.

انتهای پیام

 

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2023-06-27 13:42

افزودن دیدگاه جدید