کد مطلب: 

281654

انتصاب معاونین راهبردی و توسعه کسب‌و‌کار و توسعه منابع مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در احکامی جداگانه امیرحسین عامی مطلق را به عنوان معاون راهبردی و توسعه کسب‌و‌کار و مسعود عظیمی را به عنوان معاون توسعه منابع مدیرعامل منصوب کرد.
انتصاب معاونین راهبردی و توسعه کسب‌و‌کار و توسعه منابع مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش سیتنا، مهندس جعفرپور معاون وزیر، رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، در احکامی جداگانه، معاون راهبردی و توسعه کسب‌و‌کار، معاون توسعه منابع مدیرعامل را منصوب کرد.

وی، امیرحسین عامی مطلق را به عنوان معاون راهبردی و توسعه کسب‌و‌کار و مسعود عظیمی را به عنوان معاون توسعه منابع مدیرعامل منصوب کرد.

دکتر عامی مطلق، دانش آموخته دکترای علوم قرآن و حدیث، DBA تحول دیجیتال و مهندسی برق و الکترونیک است، مدیرکل دفتر هیئت مدیره، مدیرعامل و روابط عمومی و امور بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه و رییس اداره نظارت، معاون دیتا و سوئیچ اداره کل نظارت فنی از سوابق اجرائی وی می باشد.

سعود عظیمی، دانش آموخته کارشناس ارشد مدیریت بازرگانی و کارشناس حسابداری است، عضو هیئت مدیره شرکت خدمات هوایی پیام، مدیرکل امور مالی و اداری سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی چابهار، رئیس و عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات و شرکت آب و فاضلاب منطقه آزاد چابهار و معاون اداره کل و ذیحسابی شرکت ارتباطات زیرساخت... از سوابق اجرایی وی است.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-06-17 08:57

افزودن دیدگاه جدید