کد مطلب: 

292590

رشد 54 درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال کشور در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ گفت: در سالی که گذشت شاخص های شبکه مادر مخابراتی به عنوان هسته شبکه ملی اطلاعات بهبود قابل توجهی یافت؛ رشد 54 درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال کشور و رشد 45 درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه IP داخل کشور از جمله گام های روبه جلو شرکت ارتباطات زیرساخت بود.
رشد 54 درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال کشور در سال ۱۴۰۲

به گزارش سیتنا، محمد جعفرپور، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات زیرساخت در پیامی به مناسبت آغاز سال نو نوشت:

بهار فصل رویش و زندگی دوباره فرا رسید تا رخت سرد زمستان به فراموش‌خانه دل سپرده شود و شاهراه هستی طنین زندگی سر دهد. رویشی که با آمدنش عشق را از خواب زمستانی بیدار می کند و با آواز بلبلان به ما گوشزد می کند که معنای تازه ای در راه است تا همزمان با طراوت بهار قرآن و عطر شمیم ماه زیبای خدا برای زندگی، مسئولیت پذیری و خدمت صادقانه یاعلی بگوییم و ثابت کنیم که در کنار هم می توانیم شرکت ارتباطات زیرساخت را به سمت قله پیشرفت حرکت دهیم.

در سالی که گذشت شاخص های شبکه مادر مخابراتی به عنوان هسته شبکه ملی اطلاعات بهبود قابل توجهی یافت؛ رشد 54 درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه انتقال کشور، رشد 45 درصدی ظرفیت پهنای باند شبکه IP داخل کشور و همچنین نوسازی زیرساخت‌های نیرو و ایجاد ارتباطات چندگانه در مراکز زیرساختی از جمله گام های روبه جلو شرکت ارتباطات زیرساخت بود، که جز با همت و جهاد شبانه روزی خادمان ملت در شرکت ارتباطات زیرساخت محقق نمی‌شد.

تلاش برای افزایش کیفیت و پایداری ارتباطات و خدمات با ارائه خدماتی مانند پلتفرم رادار بازی و همچنین ایجاد امکان دسترسی هم میهنان عزیز به سایت‌هایی که تحت تحریم‌های ظالمانه محدود گردیده‌اند با ارائه سرویس 403 همواره جزء وظایف لاینفک مهندسین خدوم شرکت ارتباطات زیرساخت بوده است. در همین راستا مقابله با حملات DDOS که هدف آن منع دسترسی کاربران ایرانی به سرویس‌ها و خدمات داخلی و خارجی است با استفاده از دانش جوانان نخبه ایرانی در دستور کار قرار گرفت و برگ زرینی در افتخارات خانواده ICT کشور ایجاد شد و به صورت میانگین روزانه 400 حمله که کیفیت دسترسی مردم عزیز کشور را به سرویس‌ها هدف گرفته بود دفع گردید. همچنین استقلال ارائه خدمات DNS در راستای افزایش کیفیت و پایداری شبکه کشور و بهره‌برداری اتصال جزایر تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی از طریق فیبرنوری به سرزمین اصلی افتخار ملی را به ارمغان آورد.

خدا را شاکرم همه این پروژه ها و اقدامات که با همت و تلاش شبانه روزی همکاران عزیز شرکت ارتباطات زیرساخت در اقصی نقاط کشور میسر شد توانست افتخار، خدمت و استقلال در فضای مجازی را فراهم آورد و حرکت رو به جلو در مسیر پیشرفت را میسر سازد.

امیدوارم سال جدید برای شما سالی توام با سلامتی، سرزندگی و موفقیت در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولی نعمتان این نظام مقدس، مردم عزیز ایران اسلامی باشد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2024-03-23 12:25

افزودن دیدگاه جدید