کد مطلب: 

271356

لایحه جامع روزنامه‌نگاری آماده‌ی طرح در هیات دولت

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لایحه جامع روزنامه‌نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت مصوب شد و اکنون آماده طرح در هیئت دولت است، این لایحه دهه‌هاست که جزو مطالبات جامعه رسانه‌ای کشور بوده و اما تاکنون به سرانجام نرسیده بود.
لایحه جامع روزنامه‌نگاری آماده‌ی طرح در هیات دولت

به گزارش خبرنگار سیتنا، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم روز خبرنگار با عنوان «روایت اول» از خبرنگاران و جامعه‌ی رسانه‌ای کشور تقدیر کرد.

وی ضمن تسلیت ایام ماه محرم و تشکر از مجریان برنامه در معاونت مطبوعاتی، روز خبرنگار و یاد خبرنگاران درگذشته را گرامی داشت و گفت: در سال گذشته تلاش کردیم برای نظام رسانه‌ای فعالیت‌های لازم را انجام دهیم که مهم‌ترینش لایحه‌ای است که در کمیسیون فرهنگی دولت مصوب شد و اکنون آماده طرح در هیئت دولت است.

وی ادامه داد: لایحه جامع روزنامه‌نگاری که دهه‌هاست جزو مطالبات جامعه رسانه‌ای کشور بوده، تاکنون به سرانجام نرسیده بود.

اسماعیلی افزود: بیش از سه ماه روی این لایحه کار و تلاش کردیم همه مطالبات چندین ساله خبرنگاران را در آن لحاظ کنیم. امیدواریم مراحل تصویب را در دولت و مجلس طی کند و فضای جدیدی را در رسانه رقم بزند.

وی در پایان ضمن تشکر از خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی گفت: ایشان و سایر وزرا مانند عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، جوایز زیادی را برای خبرنگاران در نظر گرفته‌اند که به مرور ارائه خواهد شد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 5
2022-08-14 15:47

افزودن دیدگاه جدید