کد مطلب: 

254666

نمایشگاه تله‌کام 99 با متراژ مفید 5000 متر مربعی و حضور 100 شرکت داخلی در آستانه‌ی برگزاری

در نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه مطرح شد: در نمایشگاه تله‌کام 99، تکنولوژی‌ها به روز بوده، مخابرات دیگر به بخش ICT تبدیل شده و فضایی کاملا B2B را شاهد خواهیم بود، در همین راستا نمایشگاه با متراژ مفید 4980 متر مربعی و حضور 100 شرکت داخلی برگزار خواهد شد.
رستگار: وزیر ارتباطات از شرکت‌ها خواستند در نمایشگاه تله‌کام 99 حضور یابند

به گزارش خبرنگار سیتنا، صبح امروز چهارشنبه (29 بهمن ماه 99) نشست خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (نمایشگاه تله‌کام 99) با حضور فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات کشور، محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران، محمدجواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی و اصحاب رسانه، در محل تالار اصفهان نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

مهندس فرامرز رستگار، دبیر سندیکای صنعت مخابرات، پیرامون برگزاری این نمایشگاه در سال گذشته، گفت: سال گذشته دچار چالش‌هایی شدیم، وزارت ارتباطات با اینکه سال‌ها با پاویونی بزرگ در این نمایشگاه حضور داشت اما وزارت ارتباطات در سال گذشته تمایلی به برگزاری تلکام نشان ندادند. 

نمایشگاه تله‌کام 99 با متراژ مفید 5000 متر مربعی و حضور 100 شرکت داخلی در آستانه‌ی برگزاری

وی، ادامه داد: در دوره‌ی گذشته، وزارت محترم ارتباطات دو انتقاد داشتند و معتقد بودند که بخش پاویون پاسخگوی نیازهای مردمی نیست و انتقاد دیگر مبنی بر آن بود که اپراتورها باید B2B عمل کنند که در نمایشگاه‌های گذشته به B2C تبدیل شده بود.

دبیر سندیکای صنعت مخابرات، خاطرنشان کرد: دو نمایشگاه تخصصی در سال جاری داریم که یکی دستاوردهای حوزه ارتباطات شبکه ملی اطلاعات بود که برگزار شد و دیگری زیرساخت اطلاعاتی شبکه ملی اطلاعات است که سوم و چهارم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

رستگار افزود: در نمایشگاه تله‌کام امسال، تکنولوژی‌ها به روز هستند و مخابرات دیگر به بخش ICT تبدیل شده و همچنین فضایی کاملا B2B را شاهد خواهیم بود، لذا نگرانی‌های کرونایی حل شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌ها خواستند تا در نمایشگاه تله‌کام 99 حضور داشته باشند.

وی، اظهار کرد: شرکت‌های بزرگ و خصوصی مستقلا در این نمایشگاه غرفه دارند و نهادهای کوچک و بزرگ همچون صندوق نوآوری و شکوفایی، پارک علم و فناوری سجاد، پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس و صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان حضور خواهند داشت. 

رستگار، گفت: امسال وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات از شرکت‌ها خواستند تا در نمایشگاه تله‌کام 99 حضور داشته باشند.

نمایشگاه تله‌کام 99 با متراژ مفید 5000 متر مربعی و حضور 100 شرکت داخلی در آستانه‌ی برگزاری

در بخش دیگر این نشست، پیرامون اطلاعات نمایشگاهی و میزان متراژ در نظر گرفته شده گفته شد که متراژ مفید 4980 متر مربعی موجود است و 100 شرکت داخلی در نمایشگاه تله‌کام 99 حضور خواهند داشت. 

نمایشگاه تله‌کام 99 با متراژ مفید 5000 متر مربعی و حضور 100 شرکت داخلی برگزار خواهد شد.

مهندس محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران، نیز در این نشست ضمن برشمردن محاسن این نمایشگاه، از حضور پرقدرت شرکت مخابرات ایران در این نمایشگاه در دوره‌های آتی خبر داد. 

نمایشگاه تله‌کام 99 با متراژ مفید 5000 متر مربعی و حضور 100 شرکت داخلی در آستانه‌ی برگزاری

محمدجواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی هم گفت: با توجه به شرایط کرونایی در بخش‌های مختلف با رکود مواجه شدیم و معتقد هستیم که صنعت نمایشگاهی نباید متوقف شود. 

وی، ادامه داد: در نمایشگاه تلکام رشد محسوسی را شاهدیم که بیانگر تلاشی است که وزارت ارتباطات و تشکل‌های خصوصی داشته‌اند و به اهدافشان دست یافته‌اند.

گفتنی است در این نشست بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید و اعلام شد که بر اساس مصوبه‌ی پروتکل نمایشگاهی و با هماهنگی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا الزاماتی ابلاغ شده که بر آن اساس حتی در شرایط نارنجی هم نمایشگاه برگزار می‌شود. 

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 5 (2 رای)
سیتنا 3
2021-02-17 11:52

افزودن دیدگاه جدید