کد مطلب: 

241567

اوراسیا مقصد بعدی دانش‌بنیان‌های ایرانی است

ایران یکی از اعضای اتحادیه تجاری اوراسیا است. قاره وسیعی که از ترکیب دو قاره اروپا و آسیا به وجود آمده است. پهنه بزرگی که نزدیک به ۵ میلیارد نفر در آن زندگی می‌کنند چیزی حدود 70 درصد جمعیت کل جهان. این گستره بزرگ انسانی، اسفندماه امسال میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی خواهد بود.
اوراسیا مقصد بعدی دانش‌بنیان‌های ایرانی است

به گزارش سیتنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دانش‌بنیان‌هایی که قرار است با حمایت مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 12 تا 16 اسفندماه امسال راهی قاره اوراسیا شوند تا در مذاکرات رودررو با شرکت‌های تجاری این منطقه جغرافیایی، بازاری برای محصولات خود ایجاد کنند.

در این سفر پنج روزه دانش‌بنیان‌های کشورمان با شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران کشورهای آذربایجان، داغستان، چچن و اینگوش نشست‌های رودررو برگزار می‌کنند تا در کنار معرفی محصولات و خدمات خود، به بازار این قاره بزرگ که مردمان آن بیشتر بر اساس اشتراکات فرهنگی و تاریخی به هم گره خورده‌اند، رخنه کنند.

با توجه به تنوع بازار و تنوع منابع موجود در کشورهای عضو این اتحادیه پیوستن به آن یک فرصت قابل توجه برای اقتصاد ایران ایجاد کرده است و می توان از این طریق بخشی از اثر تحریم ها را جبران کرد. قطعا ورود به اتحادیه اقتصادی اوراسیا و همکاری با این اتحادیه می‌تواند دروازه جدیدی برای اقتصاد ایران باشد که بتواند با سایر اعضا به راحتی روابط اقتصادی برقرار کند و یا روابط خود را توسعه دهد.

دانش‌بنیان‌های متقاضی می‌توانند تا 4 اسفندماه برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 02186087539 و 02188190873 تماس بگیرند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-02-19 11:16

افزودن دیدگاه جدید