کد مطلب: 

249276

آفریقا میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی می‌شود

قاره بزرگ و پهناور آفریقا مقصد بعدی سفر آنلاین دانش‌بنیان‌های ایرانی است. قاره‌ای با بازاری بزرگ و قابل توجه. قرار است در یک نشست تجاری آنلاین، دانش‌بنیان‌های ایرانی شرکای مورد تایید آفریقایی خود را برای توسعه فعالیت‌شان پیدا کنند.
آفریقا میزبان دانش‌بنیان‌های ایرانی می‌شود

به گزارش سیتنا، اگر نگاهی به تاریخ تبادلات فناورانه و اقتصادی کشور با آفریقا بیندازید متوجه می‌شوید که این قاره پهناور با وجود بازار با ارزشش برای ایران شریک قابل توجهی نبوده. این قاره پهناور بازار بزرگ و تشنه‌ای دارد که می‌تواند برای محصولات دانش‌بنیان ایرانی به عنوان یک بازار هدف انتخاب شود.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم با هدف باز کردن در بازار آفریقا به روی داشن‌بنیان‌های توانمند کشورمان اقدام به برگزاری نشست آنلاین ایران و آفریقا در حوزه نرم‌افزار و اینترنت اشیا کرده است تا از این طریق دو طرف با بازار کشور مقابل آشنا شوند.

این نشست تخصصی در دو دوره آنلاین برگزار می‌شود. نخستین دوره آن روزهای 12 تا 14 و دور دوم آن هم 19 تا 22 آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

متقاضیان حضور در این برنامه می توانند از طریق تلفن تماس با کریدور توسعه صادرات و فناوری نسبت به ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر اقدام کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 3
2020-09-22 11:54

افزودن دیدگاه جدید