کد مطلب: 

234381

رکورد 13 میلیونی تتلو در 24 ساعت! پدیده‌ای بی‌ربط در فضای مجازی که خیلی زود فراموش می‌شود

اتفاق خاصی رخ نداده است. نام ایران در رکورد عامیانه دیگری ثبت شده است. بیش از ۱۳ میلیون کامنت زیر آخرین پست خواننده‌ای به نام تتلو. او گفته بود تا کامنت‌های زیاد نشود آلبومش را منتشر نمی‌کند.
رکورد 13 میلیونی تتلو در 24 ساعت!

به گزارش سرویس وبگردی سیتنا، حاشیه‌های فضای مجازی هر از چند گاهی موجب حیرت آنهایی می‌شود که از دور نظاره‌گر ماجرا هستند. روز گذشته خواننده مشهور و پرماجرایی به نام امیرحسین مقصودلو با نام شناخته شده امیرتتلو موجبات یک رکورد عجیب شد. چیزی بیش از ۱۳ میلیون پست پای آخرین پست او نوشته شده است. این رقم حاصل شرط او برای بارگذاری آخرین قطعه موسیقی‌اش در فضای مجازی بوده است.

او اعلام کرده بود که تا زمانی که ۱۰ میلیون کامنت زیر آخرین پست او نوشته نشود این قطعه را منتشر نخواهد کرد. هواداران او به میدان آمدند و در مدت ۲۴ ساعت ۱۳ میلیون کامنت برای او گذاشتند و او قطعه موسیقی‌اش را منتشر کرد.

حالا تتلو با گذاشتن یک رکورد در فضای مجازی دوباره نامش را بر سر زبان‌ها انداخته است. ظاهرا بیشترین کامنت در فضای ایسنتاگرام پیش از او متعلق به یکی از سلبریتی‌های زن خارجی بوده است که ۷ میلیون کامنت زیر یکی از پست های او گذاشته شده بود.

امیر تتلو تنها پدیده‌ای نیست که این روزها در فضای مجازی عامیانه سروصدایش به آسمان رسیده است. هر از چند گاهی پدیده‌های بی ربط به فضای رسمی کشور در فضای مجازی به وجود می آید و دهان‌ها را باز نگه می‌دارد و خیلی زود هم فراموش می‌شود. احتمالا چنین سرنوشتی در انتظار کامنت‌گذاران صفحه تتلو نیز هست: فراموشی.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 4
2019-09-25 07:29

افزودن دیدگاه جدید