کد مطلب: 

232445

گوشی‌های شرکت چینی ویوو به 5G مجهز خواهند شد

شرکت چینی ویوو به تازگی اعلام کرده است که گوشی هوشمند و پرچمدار جدید این شرکت به قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G مجهز خواهد بود.
گوشی‌های شرکت چینی ویوو به 5G مجهز خواهند شد

به گزارش سیتنا، با توجه به محبوبیت روزافزون و استقبال بی‌نظیر از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G، لی شیانگ، مدیر محصولات شرکت چینی ویوو به تازگی خاطرنشان کرده است که گوشی هوشمند vivo NEX 3 که پرچمدار بعدی این شرکت به شمار می‌رود، به قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G تجهیز خواهد شد.

وی همچنین با انتشار یک تصویر اسکرین‌شات از صفحه‌نمایش گوشی مذکور، از یکی از بزرگترین و مهم‌ترین قابلیت‌های گوشی‌های هوشمند و پرچمدار پرده برداری کرد و بسیاری از طرفداران و کاربران را با انتشار خبر قابلیت پشتیبانی از شبکه نسل پنجم اینترنت همراه 5G خوشحال کرد.

کشورهای بسیاری در سراسر جهان از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا، استرالیا، چین، کره جنوبی، ژاپن و بسیاری از کشورهای اروپایی و غیره با همکاری بزرگترین اپراتورهای جهان در حال برقراری نسل پنجم اینترنت همراه ۵G هستند و در این زمینه فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام داده‌اند.

بسیاری از بزرگترین شرکت‌های مخابراتی و اپراتورهای فعال در جهان نظیر نوکیا، اریکسون، هواوی، ال‌جی، اسپرینت و غیره به شدت در حال رقابت برای راه‌اندازی نخستین شبکه اتصال به اینترنت نسل پنجم ۵G هستند. نسل پنجم شبکه تلفن همراه ۵G، استانداردهای پیشنهادی برای نسل جدید ارتباطات سیار است که پس از نسل چهارم شبکه تلفن همراه فعلی ارائه می‌شود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 1
2019-08-18 16:59

افزودن دیدگاه جدید