کد مطلب: 

286737

تمایل بالای ایتالیایی‌ها برای صرف هزینه بیشتر برای اتصال به شبکه 5G

با استناد به یک مطالعه انجام شده، 42 درصد از ایتالیایی‌ها بیش از هر شهروند اروپایی دیگری مایل به پرداخت هزینه اضافی برای داشتن یک اتصال 5G هستند.
تمایل بالای ایتالیایی‌ها برای صرف هزینه بیشتر برای اتصال به شبکه 5G

به گزارش سیتنا، بر اساس یک مطالعه انجام شده، ایتالیایی‌ها بیش از هر شهروند اروپایی دیگری مایل به پرداخت هزینه اضافی برای داشتن یک اتصال 5G هستند.

این تحقیق توسط شرکت مشاوره استراتژیک جهانی Oliver Wyman و بر روی یک نمونه بیش از هفت هزار نفری در کشورهای ایتالیا، اسپانیا، آلمان، فرانسه و انگلیس انجام شده است. نتایج این تحقیق نشان می‌دهد که 42 درصد از ایتالیایی‌ها مایل به پرداخت قیمت بیشتر برای استفاده از نسل پنجم اتصال به اینترنت توسط تلفن‌های هوشمند هستند، در حالی که این رقم در فرانسه 34 درصد و در انگلیس 33 درصد است. همچنین 19 درصد ایتالیایی‌ها مایل به پرداخت بین پنج تا 20 درصد هزینه بیشتر برای داشتن 5G هستند که بالاترین میزان در میان کشورهای اروپایی است. این یافته‌ها نشان می‌دهد که ایتالیایی‌ها مایل به پرداخت بیشتر برای خدماتی با کیفیت بالاتر هستند، حتی در بازاری مانند خدمات اینترنتی که به دلیل رقابت شدید، قیمت‌ها کاهش یافته است.

به گفته Emanuele Raffaele، مدیر ارشد بخش مخابرات Oliver Wyman، بازار مخابراتی ایتالیا یکی از رقابتی‌ترین بازارها در اروپا است. از یک سو، مشتریان بیشتری به سمت پیشنهادات مقرون به صرفه تمایل دارند و از سوی دیگر، تقریبا نیمی از مصرف کنندگان ایتالیایی به دنبال قیمت‌های بالاتر برای خدمات باکیفیت‌تر مانند 5G یا فیبرنوری هستند. این امر نشان می‌دهد که اپراتورهای مخابراتی باید دو بخش بازار را به طور جداگانه هدف قرار دهند، یعنی اپراتورهای موفق کسانی هستند که بتوانند ارزش پیشنهادی، برند و مدل‌های عملیاتی کاملا مجزا را برای هر دو بخش ایجاد کنند.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2023-10-28 12:31

افزودن دیدگاه جدید