کد مطلب: 

200477

ثبت بیش از یک میلیون و 200 هزار شغل در سامانه 118

سخنگوی شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تمامی مشاغلی که در 118 ثبت شده، دارای مجوز هستند، گفت: با تجمیع اطلاعات دریافتی از سراسر کشور تا اسفندماه 1395، مجموعا بیش از یک میلیون و دویست هزار شغل در سامانه پاسخگویی 118 به صورت رسمی به ثبت رسیده است.
ثبت بیش از یک میلیون و 200 هزار شغل در سامانه 118

به گزارش سیتنا، مهندس محمد رضا بیدخام، افزود: بیشترین مشاغل ثبت شده به ترتیب در استان های مازندران، فارس، آذربایجان شرقی، گیلان و خراسان رضوی به صورت رسمی به ثبت رسیده اند.

سخنگوی شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: برای ثبت مشاغل در سامانه 118، تمام مدارک لازم بسته به نوع کسب و کار مانند پروانه فعالیت و جواز کسب با ذکر نام و دارای اعتبار اتحادیه دریافت می شود.

وی در مورد حداقل مدارک مورد نیاز برای ثبت مشاغل در مورد "مشاغل عام بدون ذکر نام" گفت: جواز کسب یا پروانه فعالیت دارای اعتبار و آدرس لازم است.

مدیرکل روابط عمومی مخابرات ایران در مورد "مشاغل عام با ذکر نام" تاکید کرد، برای اینگونه مشاغل، جواز کسب یا پروانه فعالیت دارای اعتبار و آدرس و نامه اتحادیه برای ثبت اسم شغل ضروری می باشد.

بیدخام افزود: در مورد مشاغل فروش و خدمات پس از فروش و همچنین مشاغلی که دارای نمایندگی برند های خارجی هستند، نیز روال کار به این گونه است که دریافت و ارائه مجوز معتبر سازمان صنعت، معدن و تجارت، روزنامه رسمی و اساسنامه مورد نیاز می باشد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران همچنین خاطرنشان کرد: در مورد برندهای خارجی فاقد نمایندگی، نامه اتحادیه برای ثبت برند و جواز کسب لازم است.

بیدخام با بیان اینکه سعی سامانه 118 با توجه به وظیفه ذاتی اطلاع رسانی این است که حتی الامکان تمام مشاغل و نمایندگی های معتبر با توجه به درخواست خود در 118 ثبت شوند، افزود: اگر مواردی نیز وجود داشته باشد که مشاغل با شرایط گفته شده و دارای مجوز ثبت نشده باشند، قابلیت پیگیری داشته و اعلام نتیجه می گردد.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2017-05-10 12:44

افزودن دیدگاه جدید