کد مطلب: 

192790
نمایشگاه ITU Telecom World بانکوک؛

بزرگترین نمایشگاه سالیانه‌ی ITU به کارش پایان داد

نمایشگاه ITU Telecom World که از 14 نوامبر (24 آبان ماه) در بانکوک تایلند کارش را آغاز کرده بود، امروز 17 نوامبر به کارش پایان داد، تا سال آینده و در کره‌ی جنوبی میزبان بزرگترین شرکت‌های مخابراتی دنیا باشد.
بزرگترین نمایشگاه سالیانه‌ی ITU به کارش پایان داد

به گزارش خبرنگار سیتنا، نمایشگاه ITU تایلند از 14 تا 17 نوامبر 2016 (24 تا 27 آبان ماه 95) در بانکوک برگزار شد و شرکت‌های دولتی و خصوصی حوزه‌ی ارتباطات و مخابرات ایران که در قالب پاویون ایران در نمایشگاه ITU بانکوک حضور یافته بودند، به ارائه‌ی توانمندی‌های خود در این حوزه پرداخته و با سایر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، مذاکره کردند.

در همین حال، دکتر محمود واعظی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان نیز به همراه تنی چند از مقامات عالی رتبه‌ی وزارت متبوعش در این نمایشگاه حضور یافت و ضمن بازدید از پاویون ایران، در جریان نحوه‌ی فعالیت شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه قرار گرفت.

در روز پایانی نمایشگاه نیز، پاویون ایران میزبان مقامات عالی رتبه‌ی ارتباطات دنیا، از جمله دبیرکل فعلی و دبیرکل پیشین ITU بود.

سازمان خبری سیتنا، هم به عنوان نماینده‌‌ی رسمی نمایشگاه‌های ITU در ایران و هم به عنوان حامی رسانه‌ای نمایشگاه‌های ITU، در نمایشگاه بانکوک حضور یافت و علاوه بر پوشش خبری این رخداد، در قالب غرفه‌ای در بخش رسانه‌های بین المللی میزبان بازدیدکنندگان این نمایشگاه بود.

انتهای پیام

به این محتوا امتیاز دهید: 

هنوز رأی ندارید
سیتنا 5
2016-11-17 14:22

افزودن دیدگاه جدید