کد مطلب: 

192350

رونمایی از محصول نارین 2020 در دومین نمایشگاه تراکنش (+تصاویر)

با رونمایی از اولین کانتینر دیتاسنتر ماژولار تولید داخل کشور با عنوان نارین 2020 در دومین نمایشگاه تراکنش ایران، این محصول در معرض دید بازدیدکنندگان این نمایشگاه و به صورت خاص مدیران ارشد حوزه‌ی بانکی و فناوری اطلاعات کشور قرار گرفت.
رونمایی از محصول نارین 2020 در دومین نمایشگاه تراکنش (+تصاویر)

به گزارش خبرنگار سیتنا، شرکت نارین تک فرتاک با حضور در دومین نمایشگاه تراکنش ایران، محصول جدیدش یعنی دیتاسنتر کانتینری ماژولار را در معرض دید مخاطبان قرار داد.

توجه به مفاهیم اساسی پدافند غیرعامل در این محصول از پارامترهای مهم آن محسوب می‌شود که برتری قابل توجهی نسبت به دیتاسنترهای سنتی دارد و از طرفی همه‌ی تجهیزات به کارگرفته شده در آن از جمله upsها، تابلوهای برق و .... به صورت ماژولار طراحی شده و این امکان را به بهره‌برداران می‌دهد که محصول مذکور را به اندازه‌ی نیاز فعلی خود سفارش دهند. همچنین طراحی منحصر به فرد این محصول به گونه‌ای است که امکان مونتاژ آن در کارخانه یا محل مورد نظر بهره‌بردار وجود دارد.

شایان ذکر است؛ مسوولان و مدیران حوزه‌های بانکی و فناوری اطلاعات که از صبح امروز در غرفه‌ی این شرکت حضور یافته و از این محصول بازدید کرده‌اند تولید این محصول را افتخاری بزرگ برای کشور دانسته و در عین حال استفاده از آن را برای سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و از جمله سیستم بانکی کشور امری مهم و لازم الاجرا دانستند.

مهندس فرهاد رحیمی، مدیرعامل شرکت نارین تک فرتاک، در میزگردی مطبوعاتی، پیش بینی کرده بود که تا سال 2020 سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها و یا هر موسسه‌ای که از مراکز داده استفاده می‌کند باید از این محصول استفاده کند.

یادآور می شود؛ نخستین نمایشگاه تراکنش در آبان ماه سال گذشته با حضور و همراهی بسیاری از نهادها و موسسات مالی و بانکی برگزار شد و امسال نیز شاهد برگزاری دومین دوره‌ی این نمایشگاه در محل بوستان گفتگو هستیم.

(عکاس: راحله قادری)

به این محتوا امتیاز دهید: 

میانگین: 1 (1 vote)
سیتنا 5
2016-11-01 18:33

افزودن دیدگاه جدید